Posts by infesmati

    Dank je wel voor de link CashMoneyZ, Is Dataverkeer 15GB per maand genoeg voor een crime game te hosten?

    lol ik had het ook geprobeerd bij one.com bij de Nederlandse helpdesk zijden ze dat het wel kon, Maar later had ik nog een vraag en toen was de Nederlandse helpdesk offline en probeerde ik het bij de Engelse helpdesk en daar zijden ze van dat het niet kon en toen kreeg ik ook nog ruzie met hun o.0.


    Ze zijn wel lekker goed koop maar hun service zuigt.

    Hallo mensen.


    Ik zit met een probleempje al een hele tijd en ik krijg het echt niet voor me kaar, Als ik naar de Callcredit shop ga dan zie je dus:


    Stap 2


    Kies land voor de betaling:
    Nederland België


    En als ik dus op Nederland en of België klik link hij dus niet door ook al heb ik de partnersid in gevuld bij de buycredits.php maar daar zou het zo ie zo niet aan moeten liggen dat die hem niet pakt toch? of is er toch iets dat ik fout doe.


    Ik gebruik dus banditi die hier te downloaden is de unbugged, Ik ben radeloos dus hoop dat iemand me alsjeblief kan helpen. (heb ook andere scrips geprobeerd niks helpt)


    Wel heb ik ergens gelezen weet niet meer waar dat er een firewall kan zitten in de database dat hij daarom ook geen verbinding kon maken weet niet of dat dat ook het geval kan zijn?


    Greetz,infes.

    Ik zal is ff kijken bedankt voor de tip ;)


    Edit: Het is idd de sql heeft iemand die voor de haven en hoerenkeet?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:15:32:
    Bump

    Hallo mensen, Heeft er iemand voor mij een werkende veiling? met dus een haven en een hoerenkeet want als ik dus die 2 toevoeg dan zie ik ze er niet tussen staan alleen de station en vliegveld.

    Sorry voor mijn gedrag ik kan af en toe wel is uit schieten als er iets niet 123 lukt.


    Maar het is me gelukt!


    Killingdevil bedankt voor de query want daar kwam ik dus niet uit ik snap dat gewoon niet.


    En cwcw bedankt voor deze geweldige script! :)

    Killingdevil moet zijn grote mond is eventjes houden ik heb vele topics gezien waar op hij alleen maar kritiek levert.


    En hoe zou ik het anders moeten doen dan?...
    En dat is dus ook mijn vraag en geen spamende antwoorden waar Killingdevil alleen maar mee bezig is.

    Bedankt voor de footer! hij werkt perfect :)


    Ik krijg alleen een error als ik de scooters.sgl uit voer en user.sql


    Bij scooters.sql krijg ik dit:



    En bij de user.sql dit: