Posts by cri

Toch niet dat script dat u uw voornaam en achternaam moet invullen, zodat hij daarmee een naam maakt?

PHP
    <form action="./posting.php?mode=<?echo$_GET['mode'];?>&f=<?echo$_GET['f']; if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['t'] != ""){?>&t=<?}else if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['p'] != ""){?>&p=<?}if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['t'] != ""){echo"$reply->id";}else if($_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['p'] != ""){echo"$reply2->id";}?>" method="post" name="postform">

posting.php?mode=edit&f=8&t=20

ipv t=20 zou het p=20 moeten zijn want het is een Post en geen Topic

Welke p moet er veranderd worden? Ik heb alle t proberen te veranderen maar als ik t naar p deed kon niemand nog posten

WTF ik een kind jij 18 jaar, ik 21, goed bezig, ik help u, weet u iemand die alles zelf script en dit niet weet wat het probleem

selecteer komt automatisch gast, maar in database slaat hij wel op wat ze geselecteerd hebben, wees dan zo slim om in hun profiel te plaatsen wat ze gekozen hebben:s

Edit:ik 21,hij 18.

Weet u ik heb er een jaar meegewerkt en uitgebouwd, dus u zegt de waarheid, hij werkt niet, wtf.

Zoek maar iemand anders of neem een boekje bij de hand indien u niet normaal kan doen

PHP
    if($aankomst < 30) {
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (30 * 60);
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);
            } else {
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "30:00") + (30 * 60);
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);

ik gebruik hem niet maar veronderstel hier

Misschien iets doen zoals op mijn ex-site

Leden online 0 of misschien 1 en ik zag dat er voldoende bugs over zijn op het game. Wat maakt u site het waard om 50 euro voor te bieden?

Layout is het niet waard, banditi layout, andere foto niets special

Hoeveel bezoekers, hoeveel inkomsten?

Info info info aub

Bouw een adminfunctie waar u berichten van leden kan selecteren en wissen, zodat berichten van spammers afzonderlijk via het script gewist kunnen worden;)