Posts by cri

Beste

Mijn vraag is als volgt:

Ik zou graag even weten of dit mogelijk is via een simpele manier:

Stel ik maak een script (we gaan een eettent nemen als voorbeeld)

Zou het mogelijk zijn, als leden 1 tafel kopen, dat die tafel op een plattegrond van een kamer zou komen? Dus ze kopen bijvoorbeeld 5 tafels, dat er dan 5 kleine foto's van tafeltjes in die kamer kopen?

Alvast bedankt en ideeën zijn welkom

(het is enkel om te weten of het mogelijk is)

Mollie zal altijd contact opnemen via mail zoiezo is geen probleem. Mollie is een aanrader, eurobellen, bende zeveraars, ik heb er een saldo opstaan die ik niet meer kan aanvullen, aangezien ik het vertik om met die service verder te werken. De kosten voor de bellers zijn te extreem en enkel bellen via eurobellen.

Nu hebben ze een zaak toegevoegd in hun regels om ervoor te zorgen, dat ze niet hoeven te betalen als het te goed niet hoog genoeg is.

Daarom heb ik gezegd, dat ik nooit meer werk via hen, het kost hen te veel werk om een factuur zelf te doen, is 20 euro weg, geen groot geld, maar is aan een kant oneerlijk.:p

Neen is aan die site te zien, ik heb na hem 2 sites gestart, nadat hij zijn site al maanden had en in mum van tijd had ik zijn aantal leden al verdubbeld ( ik had het dubbel van zijn leden).

Zo kom je niet ver en zo'n personen geven crimes nog een slechtere naam, gelukkig krijg ik geen mails meer op mijn email:p

Graag wil ik wel iets zeggen over die eigenaar van die site:

Hij heeft Dyslexie, op zijn nederlands mogen we geen commentaar hebben, echter kan hij hiervoor iemand anders inschakelen!

Maar hij kan echt geen site beheren, hij doet dit al zo'n 2 jaar en bijna nooit geen spelers:p

Vroeger kon er zelfs via eurobellen gebeld worden om te adverteren op zijn site (enkel 0199 was al genoeg voor de code:p) kennis heeft hij echt niet;)

Zo te zien zit bloedbad in zijn crew, die is ook niet te vertrouwen en is een klote spammer

Neen, check uw familiebeheer shop even op +-

Ik zit niet op uw game, maar veronderstel dat u de eigenaar bent van crimester?

U kan het zelf checken, u ziet wel

SLotje mocht van TS

Kijk alle topics maar na, staat wel 10x opgelost

Meneer stuurt mij een Pb, dat mijn reactie nutteloos is, terwijl er een vijftal oplossingen staan voor familiebeheer! Meneer kan ook niet werken met php want iederene weet: if(ctype_digit($_POST['veldhier'])){

beste CP'ers

Ik bekeek alle posts van banditi nogmaals en zag dat Willem zijn script poste van de kluis en hij dacht, dat hij de oplossing had.

http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1218.html

Het probleem van dit topic blijft hetzelfde met hun script: Stel u hebt 1 kluis->dus 50miljoen, stel er staat 45miljoen op en je wilt die afhalen, dan is dit onmogelijk omdat alles via post['money'] gaat! Hij gaat die 45 miljoen bekijken als post['money] error 6! Hij denkt dus dat u het bedrag overschrijd van 50miljoen, dit is hun script:

Het probleem is dus blijvend:s bij hen

[offtopic]Waarom dan een site starten. Geld verdienen met iemand anders zijn werk en daarbij komt nog dat u zelf niets wil doen. Boek nemen, ik veronderstel dat u nog geen 16 bent en alle tijd hebt!

Dan krijgen crimes een slechte naam![/offtopic]

Er zijn hier toch genoeg topics met admin opties! Indien u gen menu kan maken, maak een pagina aan bijvoorbeeld: gfgld.php en zet daar de links van de admin opties in, of lees hoe het moet, duurt nog geen 5 minuten!

Is niet aangeraden, zitten te veel bugs in! Criminolz downloaden best indien u pas begint en niet veel ervaring heeft of een oudere buglosere source

Ja is ook een goei idee, maar alle link die leden willen sturen kan u daarop niet plaatsen, snelste ingrijpen is actieve admins hebben, die af en toe sms van leden bekijken en onmiddellijk verwijderen, want helemaal site spam vrij maken lijkt me nooit mogelijk.

Verdere reactie op topic en hints, zou leuk zijn mensen;).

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.09.09 18:17:16:
    Had dit ook op mijn eigen game, ook wegens een irritant jongentje, die een special ip programma had.

Maar alles komt op hetzelfde neer, leden worden gestraft door zo'n mensen.

Doe ik ook, maar terrorsheep zeg met dit even:p

Ik maak een account op uw site terrorsquad bijvoorbeeld en ik stuur uw leden van log in op deze site, u neemt mijn naam en zet er be achter.

Als u be, filtert, kunnen leden nooit een link of site doorsturen

Ik filter voorbeeld: mijnmaffia, crime..., enz

Beste is zoals mijnmaffia, vanaf een bepaald rank, maar op het forum kunnen en sms sturen, maar dan kunnen ze natuurlijk geen vragen stellen, die nieuwe leden.

Dit enkel door paar kindjes die te lui zijn om te adverteren, ik heb zijn gegevens enzo, hou die bij voor het geval

Net zoals op mijn vorige games doe ik dit ook, meestal zo'n mijnmaffia, owncrime en zelfs site van gamecoll (eigenaars hier).

Betaal voor uw reclame en profiteer toch niet van andere games, is mijn mening, ik ga niet zo zielig terug gaan!

Doe ik ook en verwijder de berichten direct via een admin optie.

Maar antispam, wat zou er door gestuurd moeten worden op antospam? Emailadres of site of beide