Posts by cri

Van die 300.000 leden, heeft zeker de helft mss, vijf minuten op het spel gespeeld of zelfs nooit hun account geactiveerd. (refferals, dubbel accounts, enz).

Wat hun inkomsten zijn heeft niets te maken met een source (gaan ze nooit verkopen!) ook.

Iedereen speculeert hier wel, maar zo hun inkomsten berekenen klopt zeker niet:p

Edit: Skynet, maar heeft niets te maken met TS zijn vraag, gaat ons ook niet vele aan, hoeveel zij verdienen, met eigen site bezighouden, zodat je zelf veel verdiend;)

Of u kan kijken naar enkele vorige posts:s!

De plus en min bugs werd in tientallen topics uitgelegd hoe dit moet. Check topics in verband met familiebeheer, daar staat de oplossing, zelfs de drugs bug staat erop.;)

Veel succes, lukt het niet, meld het maar.

Ja maar ik werk met een optel functie, dus als u in de ene input indrukt 5 dan toont hij in de volgende 75000 (5-...=75000)

nu druk je -5, dan toont hij alles in de min, dus had ik graag dat die tekens niet kunnen ingevuld worden:

zoals in dit script:
    van Terrorsheep

Beste CP'ers

Momenteel ben ik bezig met een eigen script (content is niet belangrijk in verband met mijn vraag)

Ik denk dat het normaal mogelijk is om met een input, enkel cijfers te kunnen invoeren, maar weet niet meer hoe dit moet.

Het is zodat ze enkel cijfers kunnen invoeren en niet (/,*,-,+,letters)

<td>Totaal: <input type=\"text\" name=\"total\" readonly=\"readonly\" value=\"0\"><br><br><br><br><input name=\"submit\" type=\"submit\" value=\"Koop!\"></td>

Edit:

PHP
    onkeypress="return check_char(event, /[0-9\b]/);" onKeyUp=" return autoTab(this, 1, event);"

Ik dacht aan dit, maar helpt niet

Waarom, omdat de meeste sites geen afmeld functie hebben en er sommige site tientallen berichten sturen per week en daarom dus!

Edit: Tree: Aanklagen, komaan, wie gaat er gehoor aangeven;)

Is niet het eerste hooligan spel die online komt, maar bestaat minder dan crimes;)

Is er een test account eventueel, dan edit ik mijn antwoord wel, met mijn opmerkingen, enz

Klopt wat Descoo, zegt maar hangt van hoster op hoster af!

Het beste is toch even aanvragen, want bij mijn hoster is het twee maanden ervoor stopzetten!

Het staat nergens in hun faq van versio, wat al niet goed is, check uw contract even na als die ontvangen is, daar staat het op;)

Voor administratieve vragen:
    [email protected]

Ofwel kan u een designer zoeken (tbforum - sitedeals) -> kosten zullen voor mooie simpele layout betaalbaar zijn.

Wilt u veel mensen aantrekken, betaal iets meer -> meer is kwaliteit.

Knipperende achtergrond of scrollende (bewegende teksten)-> kunnen echt irriteren.

Voor u mensen bewust maakte van uw site, had u beter alles in orde gebracht.

Het idee zit goed, enkel uitbouwen nu -> tot een professionele functie.

Maak me even levend, pratne we daar op uw site verder, gaan we te veel offtopic.

Helpdesk komt inorde

Leden bewerken kan u hulp vragne ,heb het momenteel heel druk, heb zopas tiental nieuwe opties erbij gemaakt enzo

Ja, mijn ander account is hier geblokt,, ken me paswoord niet meer.

Kan tevens niet meer op uw site (zelfmoord fucntie getest) werkt niet, callcredits terug levend maken ook niet want vermoord blijft op 1 staan

Haal hem uit criminolz en bewerk hem, gaat het gemakkelijkst of uit een andere source.

gewoon waar nu admin staat, kan u bijvoorbeeld admin==1 && moderator==1 ....

of gewoon een veld bijmaken in uw database helpdesk en iedereen helpdesk verantwoordelijke maken dat u wil

neem bijvoorbeeld bij fortune die counter, voeg die in posting, en voeg bijvoorbeeld forumstuur en forumpost toe bij users en voeg een regel toe in posting, dat forumtijd now is en voorbeeld forumpost= 300 seconden

Zijn clan is niet beveiligd op spatie bug, hem beveiligen zonder error te maken enzo kan via:
    $_POST['family'] = str_replace(" ","_", $_POST['family']);

$_POST['family'] = addslashes($_POST['family']);

dan wordt de spatie omgezet

Zaken met muziek en auteursrecht zijn echt niet aan te raden. Zeker in België niet, SABAM heeft Youtube hiervoor een proces gelapt, omdat gebruikers filmpjes gebruiken waardoor de zangers inkomsten verliezen

[offtopic]Terwijl veel mensen ontdekt worden op zo'n sites, inkomsten verliezen door Youtube is toch minder, dan die miljoenen torrent en download sites:p[/offtopic]

Aan zo iets zou ik niet beginnen, binnen de kortste tijd, mag u betalen! Als zet u dat u niet aansprakelijk bent, toch bent u dan eigenaar van de site en alles erop!

Is ook geen origineel idee, wordt gewoon niet te veel uitgevoerd in België en Nederland.

Waarschijnlijk geen fout, om het beter uit te drukken.

Voorbeeld: Het is er heeeeeeel er groot:p

Ik vindt enkel de plaats van prijzen iets minder, maar maakt ook niet zoveel uit