Posts by Willem

Even voor de goede orde, ik doe niet meer met het puntenstelsel, dus alle downloads die ik toevoeg voeg ik belangeloos toe, je mag uiteraard wel altijd een feedback geven op de desbetreffende download :)

Beste ICT Scripters,

Zoals jullie wel weten treed Koningin Beatrix binnenkort en krijgen wij hiervoor een Koning genaamd Willem Alaxander voor terug. Hier hoort natuurlijk ook een Koningslied bij. Maar is het nieuwe Koningslied eigenlijk wel een Koningslied te noemen of toch niet.

Of is het nieuwe Koningslied een kopie of toch niet? Hierover wordt veel gepraat op internet, maar ja mensen het blijkt toch waar te zien, de melodie komt sterk overeen met de song 10,000 Reasons van Matt Redman. (Zie: http://www.youtube.com/watch?v=9jYLTn4fKYQ ). Kunnen die tekst schrijvers dan ook niks unieks bedenken?

Ook wordt er veel kritiek gelegd op het nieuwe Koningslied, maar wat vinden jullie nu eigenlijk van het nieuwe Koningslied van Nederland. Vinden jullie het net als de meerderheid een aanfluiting of vinden jullie het nummer ook echt zo goed als de producers dit vinden?

( http://www.youtube.com/watch?v=h_lRn6oBwWY )

Ik vraag jullie hier om een mening echter wil ik ieder die zijn mening wilt vellen over dit Koningslied de mening wel met een duidelijk en normaal te geven, eveneens met opbouwende kritieken en het netjes houden.

Beste klant,

Graag brengen wij u op de hoogte van nieuws rondom de DDoS-aanvallen. Deze zijn de afgelopen dagen in zeer snel tempo afgezwakt. Sinds 10 april zijn geen verdere afwijkingen gesignaleerd op ons netwerk.

Gedurende de afgelopen weken hebben wij 24/7 gewerkt om de impact voor u te beperken. In vrijwel alle gevallen betekende dit dat u niets heeft gemerkt. Een heel enkele keer kon het volgende voor komen:
    • Sporadisch verminderde bereikbaarheid van onze website (TransIP.nl). Dit kwam per keer maximaal enkele minuten voor.
    • Een eenmalige kortstondige onbereikbaarheid van 1 van onze nameservers. De overige twee nameservers namen dit moeiteloos over. De impact was hierdoor nihil.
    • Een eenmalig kortstondige onbereikbaarheid van enkele webhostingpakketten gedurende maximaal 10 minuten.
    Al onze andere diensten ondervonden geen last.

Op dit moment is de situatie stabiel, we stoppen daarom met de updates via e-mail. Mocht dit veranderen, dan stellen wij u uiteraard direct op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

TransIP

@Fils dan heb ik niks gezegd.

Weet je zeker dat je user en dbname kloppend zijn en dat je wachtwoord kloppend zijn?

Oke nu is het wel weer genoeg geweest.

Iedereen heeft nu hun zegje gedaan en sluit nu ook het topic voor het uit de hand loopt.

TS heeft denk nu zijn antwoord inmiddels wel gehad. Heb je een klacht omtrent mijn sluiting mag je me altijd pben.

@ Fils, dit zou ik je niet kunnen vertellen, en zal dit met hem gaan bespreken.

@ Reza, Dat zou inderdaad het beste zijn geweest.

@ crimecrime, Tis maar hoe je het wilt opvatten ;)

Even reageren op dit topic.

Allereerst bevat dit topic .be voor 99 cent slechts maar 1 zin, hierdoor is het topic gewoon enorm onnodig en bovendien omdat het maar 1 regel is met gelijk een link wordt het gelijk aangezien als Spam, wat uiteraard logisch is. Wij willen topic met inhoud niet topic's met slechts maar 1 zin.

Dat topic overtreed dan ook regel: 3.3 Alle informatie in uw topic moet duidelijk en normaal geschreven zijn. Gebruik daarvoor normaal Nederlands en gebruik een goede omschrijvingen van bijvoorbeeld uw vraag. Dit geldt ook voor de titel. en 3.5 Plaats enkel berichten die van toegevoegde waarde zijn.

Bij regel 3.3 doel ik meer een deels op "Alle informatie in uw topic moet duidelijk geschreven zijn, 1 zinnetje tjah het is duidelijk maar een beetje extra informatie zou wel mogen.

Wat betreffende het topic: Actie: .nl domeinnaam voor slechts €2,50 incl. BTW! Kan ik helaas niet over oordelen omdat ik niet 123 kan zien of hij toestemming heeft gehad van Koen of Ruben. Ook wij als moderatoren en Super moderatoren moeten voor suks soort zaken toestemming vragen. Anders overtreden wij zelf namelijk ook de regeltjes hier op ICT Scripter.

Fils wij willen je enorm bedanken, Fils heeft ons geholpen om de gehele server opnieuw in te richten en te beveiligen. En hebben een aantal nuttige tips gehad.

@ Iedereen die denkt dat het een open source was.

Wij maken geen gebruik van Open source's alles wat op die server stond is door ons zelf gescript.

Kan jij mijn middels een privé bericht melden wie de source gewonnen heeft, dit wegens een klacht die wij hebben ontvangen van een buitenstaander wegens het zinnetje:

De veiling loopt tot zaterdag 6 april 12:00, de 5 hoogste biedingen winnen de veiling en krijgen dus het hierboven beschreven product.

Daarmee doelt de persoon erop de 5 hoogste biedingen winnen de veiling.

Je kan het niet maken om 5 totaal verschillende bedragen te vragen voor een script. Dit zou betekenen dat er maar 1 de juiste prijs betaald en de rest meer betalen dan nodig is. Ik ga er vanuit dat wij het verkeerd begrijpen en dat je het maar aan 1 persoon verkoopt? Anders is het natuurlijk geen veiling.

Gelieve mijn hiervan middels PB duidelijke uitleg geven, anders zal ik deze veiling moeten sluiten en dan trek ik uit veiligheid overwegingen alle biedingen in namens de leden van deze site, en hangt er een waarschuwing wegens oplichting boven het hoofd.

ING Blijft maar last houden van downtime's, leuk als je bij de ing zit en je kan gewoon continu niks doen.:thumbdown:

AMSTERDAM - ING had vandaag opnieuw last van een storing. Door een DDoS-aanval waren Mijn ING, iDeal en de mobiele app beperkt beschikbaar. Het webcare-team meldde op twitter dt de aanval succes is afgeslagen en de ING-diensten weer beschikbaar zijn. Dankzij de verhoogde veiligheidsmaatregelen zijn de functionaliteiten mogelijk beperkt beschikbaar.

Ook gisteravond lag het internet- en mobielbankieren tijdelijk plat nadat de bank doelwit was van een cyberaanval.
    De bank heeft al langer last van storingen. Afgelopen vrijdag werd de bank slachtoffer van een hackaanval. Ook lag betalingssysteem iDeal stil, waar alle banken last van hadden.

BRON: http://www.telegraaf.nl/dft/ni…uw_storing_bij_ING__.html