Posts by Willem

Wellicht is klantenpaneel V3 iets voor jouw, hier zit een mollie module in en bevat PayPal ook bevat het een Directadmin Module en werkt het met een TransIP module.

er is 1 script gecodeerd dat is de functions.php maar dit valt wel met de maker te overleggen, heb destijds ook de Klantenpaneel V3 aangeschaft en voor een xx bedrag de ongecodeerde versie van functions.php.

En anders heeft Versio ook nog een klantenpaneel gemaakt voor zijn/haar resellers, dus als per echt alleen met Versio wilt werken, dan kan je die klantenpaneel ook gebruiken en was volgens mijn ook nog ongecodeerd.

Even 1 aangeschaft voor een paar projecten die ik noodgedwongen even ergens anders moest onderbrengen, was eigenlijk gelijk geregeld, top service

Heren het gaat me er niet om dat hij het wel of niet besteld had, maar hij was op de hoogte, hij heeft aangegeven te betalen. En nu zegt die het omgekeerde en beweerd hij nooit iets besteld te hebben, waarom zeg je dan dat je gaat betalen?

Simone, Ik zelf heb even contact met dit bedrijf gehad om even het fijne uit het verhaal te halen. Maar blijkt dat je hier niet helemaal eerlijk tegen ons bent.

Ik zal even wat Citeren:

Dit sturen ze jouw:

Citaat

Goedemorgen,

Bij deze de factuur van het tradetracker webshop script – 1 licentie.
    Zodra wij de betaling binnen 14 dagen hebben ontvangen, berichten wij u
    hierover en ontvangt u de script bestanden in een zipfile.
    Met vriendelijke groet,

Hierin geven ze aan jouw een factuur te hebben gestuurd die ook in de mail zat inbegrepen, hierop heb jij gereageerd met het volgende:

Citaat

Kan ik alleen met ideal of bank betalen ?
    Niet met paypal ?
    Want ing heeft namelijk nogal wat problemen de laatste tijd met ideal

Dit kreeg jij weer terug:

Citaat

Goedemiddag Simone,
    Betaling kan alleen geschieden via bankoverschrijving.
    Schijnt dat het allemaal weer goed doet bij ING, dus gaat wel lukken.
    Groetjes,

En hierop antwoordde jij weer met het volgende:

Citaat

Oke dan zal ik morgen het bedrag overmaken, hoelang duurt het dan voor ik het script ontvang ?

Hieruit concludeer ik dat je akkoord gaat met de factuur, dit gezien je anders niet vraagt of je met PayPal kan betalen en geef je later ook niet aan dat je het bedrag zou overmaken, en dan had je natuurlijk gelijk kunnen ingrijpen dat jouw vraag niet een officiële bestelling is geweest. Hieruit concludeer ik dus dat je zelf fout bent geweest en je hier eerder aan de bal had moeten trekken en niet pas een maand later terwijl je zelf al weet dat je al enige tijd een factuur heb ontvangen.

Hey Reza,

Voor een project ben ik op zoek naar een passende tekst voor op de website. het betreft de website gsmchecker.nl echter staat de site nu nog op wjdiensten.nl online. Een tekst van 500 woorden lijkt mijn wel voldoende.

Kan je contact met me op nemen?

Normaliter Plus minus 3 werkdagen, echter gelden zondagen en feestdagen niet. Tevens was het gister dag van de arbeid en was de ABN Amro (hoofdkantoor) ook gesloten en werden er geen transacties uitgestuurd die dag (Klant van mijn had hiervan een brief gehad.)

Dus je zou het dan in dit geval als die het zondag verstuurd heeft vandaag of morgen binnen moeten krijgen...

Zondag aanmaken betaling en versturen
    Maandag Verwerking
    Dinsdag was Koninginnedag
    Woensdag was dag van de arbeid.

Beste,

Een tijdje geleden ben ik hier een website tegen gekomen waar je kant en klare Affiliate website etc kon kopen voor een XXX bedrag. Nou ben ik die website kwijt, weet iemand van jullie welke website dit kan wezen?

Alvast bedankt.

Willem

Dat vind ik ook, ook al deed ik dat ook met 1 programma (shame). Maar er is ook een persoon die dat doet op wel een heel grote schaal. De hele download lijst wordt zo vol gespamd met zinloze programma's, die lijken mij, willekeurig uit worden gekozen.

Hiervoor hebben we de rapporteer knop.