Even aanvullend op het bericht van Hamza,
Uw topic is gesloten omdat u een tijdelijk verkoop verbod heeft, hiervoor kunt u het beste even informatie over opnemen met de desbetreffend crewlid.
Even aanvullend op het bericht van Hamza,
Uw topic is gesloten omdat u een tijdelijk verkoop verbod heeft, hiervoor kunt u het beste even informatie over opnemen met de desbetreffend crewlid.
Deze krijgt er anders wel weer 10.000 verwijderd, waaronder kat.ph
Bijgaand bod van 75
Persoon opnieuw opzoek, hij wilt eerst de code dan pas wilt die het geld overmaken, maar helaas werk ik niet zo.
Wij hebben hier in op mijn werk een Voucher automaat daarvoor staan, dus als je interesse heb.
Kan op 2 manieren betaald worden:
PayPal of iDEAL
Wegens teveel klachten dat de TS de personen niet beantwoord sluit ik het topic tot tegendeel bewezen is.
3.7 Het werven van nieuwe teamleden voor een website gelijk aan ICTscripters (community-gerelateerd, forum-gerelateerd, webmaster-gerelateerd) is niet toegestaan. Andere wervingsacties zijn enkel toegestaan in het daarvoor bestemde forum na toestemming van een teamlid.
Oké vanaf nu weer on-topic. De TS zoekt iemand die goedkoop is, heb je geen interesse reageer niet!
Topic gaat op slot, ik geef dit keer niemand een waarschuwing gezien hier heelveel regels overtreden wordt zou dit voor vele een tijdelijke ban worden.
Laat dit dan toch een waarschuwing zijn dat ik in het vervolg wel streng optreed.
Topic gaat op slot, TS heeft de kans de bewijzen aan te leveren dat zij dit mag verkopen.
Sorry maar voor deze flauwe kul wil ik het topic al gaan sluiten, en dat ga ik denk doen ook.
Ga eerst eens googlen wat een DataCenter is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Datacenter
https://www.google.nl/search?q…&oq=wat+is+een+datacenter
Ze zijn bij mijn in de buurt bezig met een datacenter te starten dat bedrijf heeft al XXX.XXX kwijt, dus ik vraag me dan af hoe wil jij dan in godsnaam een datacenter huren, of bedoel je Colocatie, dat je je eigen server daar neer kan zetten?
Beste ICT'ers,
Bijgaand ben ik opzoek naar iemand die een 2 tal logo's kan ontwikkelen, het betreft voor een Samsung Reparatie site en een Nokia Reparatie prijs. Meer informatie op aanvraag middels een privé bericht. Gelieve je prijs + eerdere werken hier in het topic plaatsen.
Alvast bedankt.
Waarschuwing aan Topic Starter, je hebt in je beginpost het volgende vermeld:
CitaatPer stuk wil ik er 12 euro voor hebben , samen voor 20 euro !!
Dit is geen veiling en biedingen zijn dan ook niet van toepassing. Ik ga er vanuit dat je het regelt met Janpeterwiersma
Is het genoemde bedrag incl. of excl. de BTW?
Aankoop terugdraaien
Een minderjarige is handelingsonbekwaam. Dit betekent dat uw kind onder de 18 jaar in principe geen overeenkomsten mag aangaan zonder uw toestemming. Gaat het echter om een aankoop die voor kinderen van die leeftijd gebruikelijk is, bijvoorbeeld kleren of cd's, dan mag een leverancier ervan uitgaan dat die toestemming er is. In zo'n geval kunt u een aankoop van uw kind niet terugdraaien. Is de aankoop of overeenkomst niet gebruikelijk voor de leeftijd van uw kind, dan kunt u deze meestal terug laten draaien. Dit kunt u het beste doen door een aangetekende brief te sturen naar het bedrijf waar uw kind de aankoop deed.
Bron: Rijks Overheid
Mijn antwoord:
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, geen enkel bedrijf gaat een vordering van € 12,00 voor de rechter leggen.
Als ik op de website van het desbetreffende bedrijf kijkt, staat er netjes een kvk nummer en btw nummer op vermeld, en als ik op die kvknummer gaat zoeken krijg ik CloudLab Internet Services. Dus het bedrijf bestaat gewoon als je het aan mijn vraagt,
Dus hoezo zou het gaan om spookfacturen. Heb jij bewijzen van opzegging? Stuur die met een begeleidend naar het incasso bureau, of laat het je ouders oplossen.
2, Je zegt zelf dat je 15 jaar bent, dan dien jij voordat jij iets aanvraagt toestemming te vragen aan je ouders? heb je dit gedaan of niet? zo nee heel simpel laat je ouders de vordering betwisten want je ouders dienen toestemming te geven aan het bedrijf dat jij daar iets mag bestellen.
Dit weet ik uit ervaring gezien ik hierdoor enkele 100en euro's misgelopen door kinderen die zich opgaven als meerderjarig maar minderjarig bleken te zijn, en dus besloot mijn incasso bureau de vordering gewoon stop te zetten, op verzoek van de ouders omdat er geen toestemming was gegeven door de ouders.
@Fils, in het verleden heeft Vodafone dit wel gehad, dan praat ik over een klein jaartje geleden, maar hebben dit weer aangepast.
@Fils, Vodafone heeft onbeperkt bellen en SMSen maar niet onbeperkt internetten.
http://www.klantenpaneelv4.nl is opzich wel goed, voor een beginner. Wil je echt uitgebreid hebben dan kan je ondanks het te geavanceerd is voor VPS toch beter WHMCS nemen.
1, factuur op eisen.
2, aangetekende betwisting
3, daarin verzoeken om jouw binnen 14 dagen een bevestiging te geven, en aangeven dat je de factuur bedrag betwist met jouw reden erbij.