Posts by Willem

Tientallen nederlandse Joomla websites zijn slachtoffer geworden van een spambot die berichten verstuurd vanaf een gehackte webserver. de spambot gebruikt backdoor om binnen te kunnen in de joomla website.

De Rodecap (zo wordt de spambot genoemd) gebruikt een enorme list van websites websites die gehackt zijn om vervolgens spamberichten te versturen.

Lees meer in het artikel: Webwereld - Spambot gebruikt backdoor in verouderde Joomla-sites

Na een rechtzaak die is aangespannen door de Britse TV-Zender B SkyB heeft Microsoft een Schikking getroffen waardoor Microsoft de betwiste naam mag uitfaseren.

Het is op dit moment niet bekent hoelang Microsoft nodig heeft om de naam SkyDrive helemaal uit te faseren en weet dus niet hoelang de overgangsperiode duurt.

Microsoft zou volgens de rechter met de naam "Skydrive" inbreuk maken op het merkenrecht van BskyB, dit omdat BskyB de handelsnaam Sky voert. En heeft laten registreren op Europees niveau en vervolgens in juni 2011 Microsoft aangeklaagd.

In de schikking blijkt dat Microsoft voorlopig de naam "SkyDrive"nog mag gebruiken, echter moet microsoft de naam uiteindelijk wel gaan schrappen. Helaas is er op dit moment nog niet bekend wat de nieuwe naam zal gaan worden voor SkyDrive.

Microsoft had een hoger beroep gepland inzake de merkenrecht rechtzaak echter heeft Microsoft in het Kader van de schikking afgezien van het hoger beroep.

Lees het gehele verhaal op: Microsoft ziet af van SkyDrive-Naam

Even 1 opmerking naar de TS:

1, Algemene voorwaarden zonder toestemming valt onder copyright schending, hiervoor kan je een rechtzaak aan je broek krijgen.
    2, Algemene voorwaarden dienen te voldoen aan de nederlandse wet anders kan deze tijdens een geschil nietig worden verklaard door de rechtbank.

3, Begin geen hosting bedrijf als je 0 verstand heb.
    4, Ga eerst ervaring opdoen alvorens je überhaupt gaat ondernemen.

Ik durf te wedden dat je niet eens weet wat je allemaal al zo moet bijhouden en goed op orde moet hebben, ook qua het financiële gedeelte.

Desondanks veel succes. Volgende keer als je weer een topic gaat aanmaken en vervolgens gewoon stront eigenwijs gaat doen, dan krijg je 3 strafpunten dit staat dus gelijk aan 3 dagen ban, ik ben van mening en ik denk dat vele hier wel achter staan.

Als je vraagt om hulp en advies en vervolgens je eigenwil gaat doen, en het advies niet accepteert dan kan je net zo goed geen topic maken en gewoon gelijk je eigen wil te gaan doen :!: :!: :!: :!:

Even terug komend op een reactie van een aantal posts geleden ([IDEE] Chatje).

Wij doen er zeker wel wat aan, echter kunnen wij niet elk topic controleren en hebben hierbij ook jullie hulp nodig, als jullie niks reporten en wij ons uiterste best doen om elk topic te controleren willen er wel eens topic's tussendoor glippen.

Ik heb wel inmiddels de 2 topic's gesloten wegens gebrek aan informatie.

Verder wat betreffende de chat,

Ik zie hier geen meerwaarde in, dit gezien het feit je hier minimaal 1.000 tot 2.000 actieve leden voor moet hebben, om zowel de chat en als de topic's actueel te houden. echter ga ik dit wel samen met het team oppakken en bespreken!

Een van de panden van Datahouse moet op last van de Rechtbank gesloten worden, dit naar aanleiding dat Datahouse een huurachterstand zou hebben van in totaal al € 70.000,00, dit komt neer dat datahouse een huur van € 10.000,00 per maand zou betalen en zij al sinds januari geen huur zouden hebben betaald. Daarom moet Datahouse de sleutels deze week inleveren gebeurt dit niet dan moet Datahouse een dwangsom betalen van € 2.500,00 per dag. De verhuurder van het pand wilt na de ontruiming een andere uitbater voor het pand zoeken, daarom hoeven de klanten dus het datacenter niet te verlaten.

Echter door het faillissement van Datahouse Belgium vrezen de klanten van de Nederlandse tak het ergste en zijn daarom dit weekend volop begonnen met het verhuizen van zijn/haar apparatuur, zo heeft onder andere Versio laten weten het afgelopen weekend een spoedonderhoud te gaan doen en is op dit moment de GGZ haar apparatuur vanuit Alkmaar elders onder te brengen en heeft ook de Gemeente Alkmaar maatregelen getroffen, hoewel het pand in Alkmaar voor zover bekend niet zal worden gesloten.

Ook bleek het afgelopen weekend mogelijk voor iedereen om vrij het datacenter in Alkmaar in en uit te lopen, dit komt voornamelijk omdat klanten het afgelopen weekend de deuren lieten openstaan omdat dat het verhuizen vergemakkelijkte. Klanten dienen wel hun contracten met Datahouse uit te dienen.

Of dit zou betekenen dat Datahouse Nederland ook failiet zal gaan is vooralsnog niet bekend.

Bronnen: http://tweakers.net/nieuws/902…wege-huurachterstand.html
    Bronnen: http://datanews.knack.be/ict/n…article-4000351627180.htm

Beste ICT Leden,

Ik had deze website een week geleden gekocht, echter wegens enorme privé omstandigheden moet ik helaas deze site van de hand doen ook volgen er binnenkort meer websites van mijn waar ik helaas afscheid van moet gaan nemen.

Website heb ik overgekocht van A.Bijlsma met alle rechten erbij.

Doe een goed bod en de site is van jouw. Ik wil wel minimaal mijn uitgave eruit hebben van € 85,00.

Je krijgt de demo hosting erbij en de webhosting waar de site op draait.

de domeinnaam sidestore.nl & downloadmarkt.nl

Staat ook op SD

Mededeling!

Bij fake biedingen of te wel neppe biedingen of niet serieuze bieders zullen wij aanpakken, ik wil ieder dan ook verzoeken goed na te denken voor je een bieding plaatst, een bieding is bindend en als je wint dien je het product af te nemen!

Einde Mededeling

Aangetekend bezwaar maken tegen het bedrijf, Zorg wel voor een handtekening voor ontvangst.

Hierin stel je ze in gebreke met een termijn stelling.

Mochten ze hier niet op reageren dat je over stap op rechtsvervolging en rest de enigste mogelijk nog een advocaat in armen nemen.

En contact met de bank opnemen en de incasso laten blokkeren. (Hier zijn wel risico's aan verbonden, het bedrijf kan die bijdrage ook namelijk via een incasso bureau vorderen.

BEste ICTers,

Ik heb een vraag, ik ben opzoek naar een programma die de zang uit een nummer kan filteren. Ik heb zelf al geprobeerd met Audacity vele waren daar tevreden over, maar als ik dan de stem wegfilter heb ik een karaoke versie inplaats alleen de instrumentale versie.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Willem

Een pakket bezorger verdient € 1,41 per stop stel hij heeft 20 adressen op een dag dan verdient hij dus: 28,20 dus als je de 1000 per week wilt halen heb je wel heel veel adressen nodig zon kleine 710 adressen in een week.

Dan gaan de kosten van bezine etc er nog vanaf.