1.9 Het is niet toegestaan zonder toestemming reclame te maken voor (eigen) websites op ICTscripters.
Posts by Willem
-
-
Beste,
Doordat dit topic de zoveelste is die niet goed in elkaar gezet is gaan al uw toekomstige topic's op handmatige check door de Crew.
-
Hou echter wel rekening mee met het feit dat als je een SSL neemt je ook moet beschikken over een standalone IP adres.
-
Beste,
Bijgaand wil ik u mededelen dat ik uw topic titel heb aangepast naar een betere naam. Een topic titel genaamd "Prijs" is niet toegestaan zie regel:
Citaat3.12 Gebruik duidelijke en beschrijvende titels voor uw berichten. Topic titels als "Help" of "Te koop" zullen door het team worden aangepast of uw topic wordt gesloten.
-
Dus als ik het goed begrijp corrigeer me als ik het fout heb.
Bied jij gratis followers aan maar die account's zijn allemaal van jouw en allemaal leeg. Waarom zou je dan eigenlijk followers willen nemen van jouw. Zou je me dit eens in een Privé bericht willen uitleggen. Topic gesloten.
-
Ook via Privé berichten worden mijn leveranciers niet bekend gemaakt.
Stel je koopt wat bij de mediamarkt dan ga je toch ook niet vragen wie de leverancier is, dit is precies hetzelfde met een VPS server te verhuren. Ik doe al sinds december 2009 zaken met deze leverancier en eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
Als je niet geïnteresseerd bent reageer dan liever niet!
-
Beste ICTérs,
Ik had van de week een tijdelijke VPS nodig voor een paar storingen. Echter heb ik er nu niks meer aan. VPS loopt nog 04-12-2013 is incl Directadmin. VPS heeft 50GB HDD en 100 GB dataverkeer.
Je kan bieden of een goed bod doen.
P.S. Leveranciers worden niet bekend gemaakt, en wordt derhalve ook niet over gediscussieerd.
P.P.S. In verband ik via Skype toch veel vraag krijg naar de leverancier, hierbij heb ik het volgende mede te delen!
Doordat ik Zelfstandige ondernemer ben (Zie KVK: WJ Solutions KVKnr: 58529853) ben ik in geval de VPS server verhuurd is aan iemand verplicht de support te verlenen en niet de leverancier. Stel je hebt een vraag omtrent de VPS dan dien je deze in dit geval bij mijn bedrijf te stellen. Dit is door Lars reeds ook naar een persoon in kwestie gestuurd gezien wij omtrent dit topic een vraag/klacht over kregen. Hierop kregen wij van Lars het volgende op:
CitaatDe leverancier hoeft niet genoemd te worden. Het betekent dan wel dat in dit geval het bedrijf van Willem voor alles verantwoordelijk is en als er problemen zijn dat Willem's bedrijf dan alles dient op te lossen.
Het probleem bij vele andere mensen die hier een VPS aanbieden is dat die geen geregistreerd bedrijf hebben dus is er weinig zekerheid dus dan verplichten wij de persoon wel de leverancier te vermelden zodat daar meer zekerheid is.
Ik hoop hierdoor dat het gevraagd en gediscussieerd over het bekend maken van de leverancier nu uit de wereld is.
-
Ik ben al voorzien en geholpen door Rick.
-
Beste,
Vanuit de domeinleverancier van ons heb ik een ongecodeerde API gekregen voor het toevoegen van DNS Beheer. Nu ben ik opzoek naar iemand die dit voor mijn wilt doen tegen een goeie prijs. De code zal ik pas verstrekken als er iemand gevonden is die het wilt gaan doen, gezien de code niet open op straat mag komen te liggen en ik me aan bepaalde voorwaarden moet houden van de leverancier.
Graag verneem ik van jullie.
-
Beste,
Bijgaand een aantal domeinen in de uitverkoop.
lightmods.nl - 28.02.2014 - Vservs BV
lightmod.nl -28.02.2014 - Vservs BV
imods.nl -28.02.2014 - Vservs BV
cityauction.nl - 03-03-2014 - Vservs BV
cityauctions.nl - 03-03-2014 - Vservs BV
cityveiling.nl - 08-04-2014 - Vservs BV
cityveilingen.nl - 03-03-2014 - Vservs BV
06domeinnaam.nl- 13-06-2014 - Vservs BV
06domeinnamen.nl- 13-06-2014 - Vservs BV
shsvastgoed.nl - 11-12-2013 - TransIP BV
veak.nl - 15-03-2014 - TransIP BV
veakinternetdiensten.nl - 15-03-2014 - TransIP BV
wegmetrutte2.eu - 02-11-2013 - TransIP BV
wegmetdierutte2.eu - 02-11-2013 - TransIP BV
wjshops.eul - 02-11-2013 - TransIP BVDomeinen gaan tegen een goed bod weg. Domeinen die volgende maand aflopen t.e.a.b.
-
Koen, wel wil ik je vragen even de einddata's in je topic te vermelden.
-
Zou je echt al die ruimte verbruiken? ik heb bijvoorbeeld klanten op me server draaien die het hoogste pakket hebben maar net aan 300 MB verbruiken van hun totale pakket. Bij WJ Diensten heb je bijvoorbeeld 600 MB ruimte en 5 GB dataverkeer voor € 3,00 excl. btw per jaar en voor € 10,00 excl. btw per jaar heb je al gouw 5000 MB ruimte en 50.000 MB dataverkeer dit verbruik je eigenlijk niet zo snel met je website dus qua ruimte zou ik niet naar kijken.
Tevens geef je ook aan dat het misschien om 10 bezoekers per dag gaat dan zou ik als ik jouw was, gewoon een goedkoop pakketje nemen gezien je het voor het Dataverkeer niet hoeft te doen dan (gebaseerd op normaal website verbruik, downloaden van bestanden zijn hieruit weggelaten.)
Wellicht eens het nadenken waard hoeveel je nodig zou hebben.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen TransIP of Versio kies ik voor TransIP ondanks ik daar aanzienlijk duurder uit ben qua kosten, maar dat gegarandeerd mijn wel optimaliteit en kwantiteit.
-
http://wjdiensten.nl/webhosting.php
We kunnen eventueel het pakket ultimate customizen, minder hdd meer dataverkeer?
-
Gezien ik niks meer verneem ben ik nog steeds opzoek.
-
Tjah, je kan gelijk geen iPhone 5 meer bestellen in de apple store alleen nog maar de 4S.
-
https://onlineverzendservice.p…0112-ovs-pakketten-pakket
Alles invullen, betalen en je pakketje zal worden opgehaald bij jouw thuis
Gebruik het zelf vrij vaak
-
7.3 Het is niet toegestaan om downloads toe te voegen waar een copyright/merkenrecht op rust, hieronder verstaan wij onder andere downloads die illegaal verkregen werden of waarvoor een gebruikers licentie nodig is.
Zin klopt gewoon
-
Om even een kleine schets te geven wat wij o.a. hebben gedaan aan het reglement hier een paar kleine updatjes:
1, Het kopje Lounge is verdwenen en is samen gevoegd met het kopje Algemene forum regels.
2, Het kopje Richtlijnen ten behoeve van het keuren van Downloads en Nieuwsberichten toegevoegd.
3, Marktplaats hebben wij bepaalde regels verwijderd en bepaalde regels gewijzigd dan wel toegevoegd. Zo hebben we o.a. de regels: 4.2, 4.3, 4.4, 4.7 en 4.8Om het forum een beetje openlijker te krijgen, en dus vrijheids- van meningsuiting een beetje te respecteren hebben we ook o.a. de regel: 3.16 Negatieve reacties zijn toegestaan echter dienen deze wel zodanig onderbouwd te zijn dat het lid in kwestie hier uit kan leren, Negatieve reacties met discriminerende, racistische of seksistische reacties zijn niet toegestaan!
Wij hopen op deze manier een beetje te werken aan een betere structuur, als er iets is dat men daar ook gewoon openlijk over kan praten in een forum en dat de persoon in kwestie hier ook uit kan leren zodat hij in het vervolg wellicht het mee kan nemen in het aanmaken van een nieuw topic en/of het plaatsen van een bericht.
Verder is o.a. regel 3.7 lichtelijk aangepast ( 3.7 Het plaatsen van erotische, racistische en/ of andere niet passende teksten, afbeeldingen, links of provocerende teksten is niet toegestaan.)
Voor alle nieuwe regels verwijs ik jullie door naar het kopje regels, hier kan men op zijn gemak alle regels nog eens doorlezen, wat ook zeker aan te raden is.
-
Aangezien alleen M.Martens uiteindelijk reageert op de berichten vanuit mijn kant heeft hij de opdracht.
-
Gelieve toestemming van de maker dat je het mag verkopen, of toestemming van envato dat je het account mag verkopen.