----------------------- Pas gelieve even je hoofdpost aan met voldoende uitleg, anders zal ik helaas je topic moeten sluiten! -----------------------------
Posts by Willem
-
-
-
Helaas, ligt de website erbij mijn al weer uit
-
https://www.yourhosting.nl/vps…s-server-vps-hosting.html
Goedkoper dan 5 á 10 euro per maand ga je ze niet vinden hoor.
http://www.vpshosting.nl/?gclid=CNnDt9HxurYCFYfJtAodYiEAWg
Let op dat de kwaliteit bij sommige hosting partijen ronduit slecht is. Maja je kan voor zulke bedragen natuurlijk niet rekenen op kwaliteit.
-
Topic heropent, klacht is ongegrond verklaard.
-
Topic gaat op slot wegens een melding van oplichting voor het versturen van lege sources.
Onderzoek wordt gsstart.
-
Ik zelf zit bij de ing. En had toevallig een betaling van 300 euro moeten overmaken, en in eens werd dat bedrag zelfs 5x afgeschreven. Gelukkig heeft de bank dit recht getrokken en was al mijn geld weer beschikbaar.
-
Victor, Wij als crew gaan dit natuurlijk wel bijhouden en controleren. Mocht er toch iets gepost worden wat echt niet hoort, en/of onzinnig is zullen wij het topic afkeuren voor punten.
-
Die is er nu toch?
Anders wil ik je wel helpen ik maak heel vaak mijn menu aan de zijkanten (typisch een design van mij haha).Dat is plain tekst. Stuur me maar een pb wat het me gaat kosten.
P.s. refresh wordt door brammieboy gemaakt. Dus alleen menu nog.
-
Het gaat er niet om dat het gratis is of betaald is.
Ik zelf heb even geen tijd om het te doen, en maak hiervoor een budget beschikbaar.
Het betreft dat er een menu aan de rechterkant moet komen.
-
Marlon,
Voor het inbouwen in WHMCS ben je al voor 50 euro excl btw klaar bij UCSN Internet Diensten.
-
@brammiboy, Je mag me pben met je prijs.
rdgweb, zie http://www.iveiling.net aan de rechterkant moet het menu komen.
-
Ben nog steeds zoekende?
-
Beste,
Bijgaand ben ik opzoek naar iemand die wat kleine dingetjes voor me kan doen betreffende voor een veiling site.
1, Menu inbouwen in de website.
2, een autorefresh maken op een bepaalde pagina.Betreft de website iveiling.net het menu moet aan de rechterzijde komen. En de autorefresh moet om de 10 seconden gebeuren op de product pagina.
Stuur een pb met je prijs en wanneer je het af kan hebben en wie weet ben jij degene die de opdracht krijgt.
P.S. Typfouten voorbehouden is vanaf een mobiele telefoon getypt.
-
Volgens mijn was video-sharing verboden bij Antagonist. (lees de algemene voorwaarden even goed door.)
Verder is het een goed bedrijf.
-
@Koen,
Of we nou onze mobiel uit zetten of niet, dat zal weinig helpen, gezien die masten al genoeg stroom nemen dat het denk ik niet uitmaakt of er een miljard mobieltjes op draaien of niet.
Maar iedereen een fijne earth hour.
-
Ik doe ook niet mee, heb wel wat beters te doen.
-
Zet je erop Koptelefoon.
Als goed is kan je ook nog ergens aangeven dat het een Gift betreft. Dan hoef je geen factuur erbij te leveren zover ik weet. (2 weken geleden op me werk ook gehad)
Alleen wij geven dan netjes aan dat het import is. gezien wij met grote getallen inkopen
-
Naar waarheid invullen, wat je er daadwerkelijk voor betaald heb en een factuur erbij, Wel heb je kans dat je dan invoerrechten moet gaan betalen.
-
Ik kan je wel helpen...