Posts by tjeckit

Ik heb niet alles gelezen maar, bij een bericht stond dat het van dutch-streets (zoiets) was, ik geef je tip ga geen layouts bewerken dat is gewoon noob, als je het doet show het dan niet hou het dan gewoon als oefennen en delete het dan, wat je bijvoorbeeld wel had kunnen doen is aantal dingen van die layout pikken (nee dit is niet noob) en die dingen gewoon zo maken dat het uniek eigen layout word dus je gebruikt eigenlijk technieken maar dat op je eigen unieke layout, of je pakt gewoon 3 layouts en mixen maar niet door dingen kopieeren en plakken maar zelf te maken. En harde kritiek is de beste dan, zogenaamd "je bent goed" te zeggen ...

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 15:00:12:

Citaat van cwcw

Ik wil cs5 kopen als het goed is krijgen studenten koring maar tog bedankt :) ik wil tot 600 euro uitgeven voor de CS5 hopelijk haal ik het en later alsk goed ben dan hoop ik dat ik het wel beetje terug verdien :d

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Waarom zou je kopen als het overal downloadbaar is? maarja eigen beslissing veel succes!

Pluspunten:Achtergrond en het is doorzichtig (login panel etc..)
    Minpunten:Het afbeelding zelf, staat op 50% dus liever had je he op kunnen slaan als .jpg maximum detal (12) en daarna uploaden op tinypic.com, en het lettertype bovenin is beetje kinderachtig?
    Cijfer:voor beginner 7.5/10 voor advanced (normaal) 6/10
    Wat kan er beter:Minpunten verbeteren ^
    Evt waarde:1-5 euro:cheer:

Ik kan sommige figuren wel er uit "selecteren" en mag je wel als render gebruiken, maar bij mij doet het link niet?

Edit:
    Sorry malwarebyte's heeft blokkeert ik heb beveiliging uitgeschakelt nu werkt het wel! Vraag: Wat moet ik precies eruit snijden?

Citaat van jemajeroen

meloentje..
    dit is je zoveelste onuttige reactie..

Gangstawar
    probeer de manier van koen eens op google op te zoeken..

Dit is ook een nutteloze reactie, want ene persoon vind meloentjes reactie nuttig en andere niet, dus dat hoef je niet te melden. En op google zoeken werd ook gezegt door sc-scripting ...

Ja het is enkel opvultekst, Hmm het verkoop gaat niet goed even update:

Je krijgt alle rechten dus ook doorverkopen!
    Opbieden met: 2.50 euro
    begin: 10 euro
    Betaalmethode: zie hierboven
    LAYOUT WORD MAAR 1X VERKOCHT EN IS NIET GESLICED!

Bedankt, dat copyright balkje verschilt per persoon, dus als ene wilt dat het weg moet doe ik dat EN JA ik kan KLEINE wijzigen doen bijvoorbeeld menu knopjes naar links of rechts net wat je wilt, dit geld ook voor het praatwolkje van twitter, Bedankt voor snelle reactie!

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit

Hallo leden en gasten van Criminalpoints,

Ik ben van plan om mijn portofolio layout die NIET gesliced is en ook NIET gebruikt is te verkopen.

Licentie:

Ik wil wel even melden dat dit mijn eerste verkoop is, dus ik weet niet helemaal hoe het met het licentie gedoe zit, wat ik heb gedaan een kladblok dat je alle rechten hebt behalve dat je het niet door mag verkopen. Met mijn naam eronder en ja je krijgt mijn rechten om alles mee te doen BEHALVE doorverkopen of geven.

Betaalmethode:

Ik heb geen paypal (helaas), ik doe het met overdracht methode. Ik gebruik het nummer van mijn vader voor deze keer, (omdat het eerste keer is als het misloopt heeft mijn vader pech(a)).

Interesse? stuur mij een prive mail om verder te bespreken, en voor duidelijkheid ik ben hier niet om optelichten maar een goeie reputatie te krijgen en klein beetje geld te verdiennen.

LET OP:Je krijgt het layout, pas als Ik het geld heb ontvangen en dat is niet altijd even snel (dat het geld bij mij ontvangen is). Owja, als ik iets fout doe bij mijn eerste verkoop graag melden, want ik moet het ook leren En als je kunt bewijzen dat je geld hebt gestuurt en niet is ontvangen krijg je layout alsnog. soort van garantie dus.

Hier show ik layout (eerder gezien, misschien)
    EDIT: graag een bot hoger dan 10 euro (MINIMAAL)

fullsize: http://i46.tinypic.com/2i0x93o.jpg

update:

Je krijgt alle rechten dus ook doorverkopen!
    Opbieden met: 2.50 euro
    begin: 10 euro
    Betaalmethode: zie hierboven
    LAYOUT WORD MAAR 1X VERKOCHT EN IS NIET GESLICED!

Of je draait gewoon een paar site's niet net als die grote hostingen.. dan zal het (hoop ik) wel snel blijven en NU is het site wel snel gewoon hoor? (een reactie dat het sloom is klopt dus niet voor mij)

Tjeckit8-|

Ik wil graag jullie mening horen over deze kleine portofolio layout ik zelf vind hem proffesionele uitzicht hebben. Graag cijfers van 1 tot 10. Deze is NIET te koop, Misschien ga ik het aan een vriend weggeven.
    Owja, bovenin komt nog een menu dus het layout is niet 100% maar ik kon niet wachten op jullie reacties.

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit

Nee ze zijn niet gesliced mensen jammer :(

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.10 19:46:34:
    Mensen 2e layout is niet meer verkrijgbaar! hij word eraf gehaald :)

Hallo Gasten en leden van criminalspoint,

Ik heb een paar layouts liggen het waren een van de eerste layouts die geef ik dus GRATIS weg! Je kunt ze krijgen door een privebericht, ik ga ze nu even uploaden, en niet iedereen krijgt ze! Alleen mensen met een duidelijkheid wat ze ermee gaan doen.
    Ik heb wel paar eisen zoals: niet doorverkopen/geven, niks wijzigen, Niet op internet uploaden, Als je het gebruikt zet mijn naam ergens op het site bijvoorbeeld helemaal onderin mijn naam "mert somun" of "mert somun - tjeckit" niet te klein gewoon normale lettertype.
    (wijzigen en verkopen etc mag je wel als je MIJN TOESTEMMING hebt) Titels en tekst enzo mag je natuurlijk wel veranderen ;)

Hier show ik ze:

community layout

Hosting layout (was eigenlijk bedoeld voor sloosmedia)

Ik zal binnenkort meerdere layouts gratis weggeven enkel goedgelukte wil ik voor betaalt! Maar deze 3 zijn helemaal gratis en ieder persoon krijgt er maar eentje! dus niet dat er eentje 2 krijgt!

Met Vriendelijke Groet
    Tjeckit

EDIT: IK UPLOAD ZE NIET IK STUUR ZE NAAR JE MAIL! UPLOADEN IS TOCH BEETJE GEVAARLIJK WANT DAN KAN HET VERDEELD WORDEN

Hallo gasten en leden,

Ik heb beetje hulp nodig dus ik dacht ik maak een nieuwe topic want jullie kunnen mij helpen.
    Wat ik wil bereiken is dat ik ook wil leren scripten, ik kan al een beetje designen maar scripten hoort er bij dus mijn vraag is nu waar kan ik het beste HTML en PHP leren, liefst een Nederlandstalige website of een boek. ik wil ook weten waarom je die boek/website het beste kan gebruiken.

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit(a)