Tevens één gevonden.
Posts by Syntax
-
-
Daarnaast wat verwacht jij? Jij vraagt om presies wat hij aanbied is het niet goed genoeg! Vind ook wel beetje onredelijk wat je nu zegt

Ik vroeg achter een mijnmaffia game. Lezen is relatief niet moeilijk.
-
Nee, het tpl systeem erin steken heb ik zelf gedaan. Zeker dat je geen projecten door elkaar haalt?
Anyway, we gaan offtopic.yes, pretty sure. Heb het contract nog liggen.
-
ik weet nog dat het tpl was, Patrick had dit normalitter gedaan.
-
Hallo,
Je kan http://www.w4e.be volledig overnemen.
Is wel niet van mijnmaffia maar ik doe er toch niets meer mee.
War4EuropeVerder kun je denk ik wel eender welke game op http://www.onlinegamemanager.nl overnemen of zelfs heel onlinegamemanager zelf verder zetten indien je wenst.
OGM, mooie tijd was dat. Maar weet hoe de code van dat is, dus is niet echt interessant om over te nemen helaas.
-
Hallo,
Ik zoek bij deze een Mijnmaffia game om over te nemen. Hierbij moeten grotendeels van de opties aangeschaft zijn. Een degelijk ledenbestand, activiteit is minder belangrijk.
Layout is een pluspunt. Domein hoef niet per se.Heb je er 1, PM me maar.
-
volgens mij is dat ook maffiaway als ik na de icons en de scripts zie
is gewoon een source zoals crimekiller en co
-
Hoe bedoel je
-
hier, bij downloads..
-
Niemand die me kan helpen?
-
Dat weet ik, en heb meermaals zelf al gemaakt. Heb er nu geen tijd voor om zelf te doen.
-
Beste,
ik zoek iemand die Paypal kan integreren in mijn website. Het moet via Paypal zelf gaan, geen Mollie e.d.
Heb je hier ervaring in, PM me maar gerust met uw prijs.Alvast bedankt
-
Om welke site gaat het? En beetje veel de vraagprijs voor een wordpress webshop
Het gaat hier niet alleen over een Wordpress webshop. Er is 3k euro winst gemaakt. Als je dat blijft onderhouden, zou je de vraagprijs al na 3 laand eruit gehaald hebben.
Als het 'maar' een Wordpress site is, dan lever jij 'maar' een theme van 60 euro voor meer. Je moet het volledige plaatje bekijken.

-
gebruiker is al enige tijd niet actief..
-
vanwaar heb je de source? Heb je er zelf iets voor gegeven?
-
komt me bekend voor en zou me er in willen verdiepen
-
bij een paar. Heb je mijn reacties gelezen?
-
Of deel je register.php, dan kunnen wij meekijken en het eventueel oplossen.
-
heb je deze source nog?
-
Heb je een voorbeeld?