Wees dan wat meer mondiger, en zeg wat je nou wel zoekt. Hier kan niemand wat mee!
mondiger? Als er xxx budget is, verwacht ik heen gratis stuff. Moet iets zijn dat niet iedereen heeft.
Wees dan wat meer mondiger, en zeg wat je nou wel zoekt. Hier kan niemand wat mee!
mondiger? Als er xxx budget is, verwacht ik heen gratis stuff. Moet iets zijn dat niet iedereen heeft.
Is niet iets waar ik naar op zoek ben
Bump, steeds op zoek
Staat gewoon op Github en hier op icts, heb niet direct een link.
Dns beheer je toch gewoon in de klantenpaneel van Vimexx?
Hetgeen van Frenzo is mij net iets te duur. Budget is xxx med, indien iemand iets heeft.
Jawel, er zullen ongetwijfeld nog wel wat kinderziektes in zitten, maar die heb jij er zo uit
pm maar meer info
Op wat?
Beetje jammer dat je nog steeds niet even terug gereageerd hebt ook al heb je geen interesse meer
op wat?
Banditi & Criminas staat nog steeds te koop
deze zijn nog niet klaar dacht ik?
Beste,
Wat voor voorkeuren mag het zijn? Of wat zijn bepaalde verwachtingen waar de source zich aan moet voldoen?
bied maar aan
Beste leden,
Ik wil er terug aan beginnen. Ik zoek een mafia source. Alles mag aangeboden worden. Ruim budget beschikbaar
Meer info per PM aub
Dit weekend weet ik meer.
Wil je de site reserveren voor me aub?
Kunnen ze geen XML feed maken met alle info die je nodig hebt?
Mag ik is per PM anders de sites waar het over gaat? Misschien kan je alles scrapen.
Over hoeveel producten spreek je?
Hebben ze zelf een Wordpress site waar hun producten staan met Woocommerce? Anders kunnen ze die gewoon exporteren.
https://docs.woocommerce.com/document/product-csv-importer-exporter/#
Simpel. Code is om aan te vallen, niet om te doden. Hiervoor was een andere optie, in het moordgedeelte.
Nulled mag je niet eens online hebben, dus bij overdracht mag je dit zelfs niet meeleveren.