Beste icts-leden,
Sommigen van jullie herkennen de naam misschien nog wel uit de "hoogtijdagen" van de mafia-games: iCriminals.nl. In 2010 draaide deze game volop, maar zoals dat gaat met hobby’s, kwam het destijds tot een einde.
Bloed kruipt echter waar het niet gaan kan. Na precies 15 jaar begon het weer te kriebelen en heb ik besloten om iCriminals in een modern jasje te steken. Geen verouderde scripts meer, maar een frisse, moderne basis die klaar is voor de toekomst.
De status van het project
De basis van de game staat inmiddels stevig overeind. Omdat ik geloof in kwaliteit boven kwantiteit, herbouw ik de game stap voor stap. De fundering is er, en de komende tijd zullen er continu nieuwe opties en features worden toegevoegd.
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik bevind me momenteel in de Beta-fase en dat is waar jullie in beeld komen. Ik ben op zoek naar spelers die het leuk vinden om een kijkje te nemen en de game te testen.
Waar ben ik naar op zoek?
- Feedback: Wat vind je van de flow en de interface?
- Bugs: Kom je ergens een foutmelding tegen of werkt iets niet zoals verwacht?
- Suggesties: Welke klassieke of juist vernieuwende opties mogen volgens jou absoluut niet ontbreken?
Ben je benieuwd of wil je die oude tijden herbeleven? Neem dan een kijkje op:
👉
www.icriminals.nl
Ik waardeer jullie eerlijke mening enorm. Laten we samen kijken of we iCriminals weer op de kaart kunnen zetten!
Groeten,