Posts by Speedy

heb je helemaal gelijk in, maar je kan het wel uniek maken ;)

mwa iedereen voor zichzelf, ja ik gebruik ook banditi source, maar ik heb het wel al helemaal uniek gemaakt.

Multiplayer Pokeren
    Drank Handel
    Huwelijk (80% source van Crime)
    Multiplayer Dammen
    Wietplantage (80% source van Crime)
    CokeFabriek (80% source van Crime)
    Aandelen (30% source van Crime)
    Gaming Tool (zelf geprogrammeerd, gebruiksvriendelijke tool)

Belangrijkste :
    Elke stad heeft zijn eigen dropjes, bij ons kan je dorpjes aanvallen die andere families bezitten, zijn de dorpjes vrij
    dan kan je dit kopen! om meer dagelijks inkomen te krijgen + meer familie power!

Ben er allemaal nog druk mee bezig, plattegronden staan nog niet online maar ik verwacht dat die optie voor vrijdag online is.

+ ik heb de banditi source wel flink aangepast, zoals users logs en admin logs zodat ik kan zien wat elke speler uitvreet en of het allemaal wel klopt!

Steden Attack

Dus je kan heel wat met die banditi source, als je maar wilt.

Groetjes

Citaat

phppoker inbouwen is dat

Yep, werkt perfect.

Wat ik extra heb ingescript is :

- Je kan geld van je bank overmaken naar je poker account en
    andersom ook.
    - Bedrag security, hij geeft aan als je niks op je account heb
    staan en dat je moet storten.

etc etc etc, maar alles werkt, daarom zie je bij mij ook rechts boven een chips icon met het aantal chips dat je op je poker account heb staan.

poker script heeft altijd een aantrekkings kracht.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.09 19:36:05:

Citaat

btw heb je daar echt 150 euro voor betaald?
    http://www.phppoker.net/purchase.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.09 19:32:58:
    of heb je die leuk hiervandaan?
    http://scriptmafia.org/education/2766-php-poker-script........ (niet hele link geplaatst)

Nee want dat is iligaal, ik wil graag alles legaal houden aangezien ik er ook veel tijd in steek, heeft me ongeveer 110 euro gekost toen de dollar laag stond heb ik hem gekocht beetje koers in de gaten gehouden xD

Hebben wel al een tijdje problemen met client login en de demo van hun, ze hebben ook al weken niet meer gereageerd op me mails dus ff uitkijken met bestellen mits je ook zo'n script wilt ;) suc6

nee jeffrey kan ik idd niet tegen nee! als het je geld kost zou ik zeggen geef je meening, maar dit is meer een forum om de mensen te stimuleren en niet af te kraken.

Groeten

PS : klopt met je teentjes komt zeker omdat ik mensen zoals jij niet moet!

heeft geen waarde aan mijn posts, je kraakt de boel alleen maar af + ik heb totaal geen zin meer in, die F5 bug heb ik geplaats met link was ook tevens mijn laatste link

de groeten hiero!

Citaat

in crimesource zit er ook in maar heb je wel even werk aan aangezien er ook "drugsrunners" voor je werken en dat zou je dan moeten verwerken per stad.. waar ze dit kunnen verkopen

Hmmm nee aangezien ik die van Crimesource niet echt mooi vindt ga ik deze opties toch echt uitbreiden!!!

En ben jou reacties beetje moe weetje dat!!!

PS : als jij nu eerst eens werk aan je front look van je maffia sitje en kom dan terug want dat ziet er niet uit!

Citaat

1 woord -> Prullenbak sorry maar nee ik kan je niet helpen.

Wil ermee zeggen even opnieuw beginnen zo heb ik het ook altijd gedaan meestal lukt het de tweede x, en ik geef Killingdevil helemaal gelijk want ik krijg ook een false line error op lijn 70

gewoon bij elk script dit gebruiken en dan kun je werken vanuit de lijnen waar het mis is.

error_reporting(E_ALL);

Ik ben al verschillende addons aan het maken voor banditi source,

Wat ik al af heb :

- Huwelijk
    - Beurs
    - Paardenrace
    - Mac Donalds
    - AJAX/ Multiplayer Poker (4 mensen per tafel / verschillende blinds en Buyins)

Wat nog komt :

- Eigen shop
    - Waarde Transport
    - Testament
    - Gijzelen
    - Zakkenrollen
    - Car Dealer
    - Marktplaats
    - Wiet Laboratorium

Lijst kan groter worden.

ligt hem in de :

PHP
    <form action="./posting.php?mode=<?echo$_GET['mode'];?>&amp;f=<?echo$_GET['f']; if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['t'] != ""){?>&t=<?}else if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['p'] != ""){?>&amp;p=<?}if($_GET['mode'] == edit || $_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['t'] != ""){echo"$reply->id";}else if($_GET['mode'] == reply || $_GET['mode'] == quote && $_GET['p'] != ""){echo"$reply2->id";}?>" method="post" name="postform">

Zowel als je een topic bewerkt als een reply hij blijft bij reply bewerken deze link aanroepen :S dus hij wilt dan een topic editen ipv een reply.

dit zie je dan bij bevestigen van een reply :

PHP
    posting.php?mode=edit&f=8&t=20

ipv t=20 zou het p=20 moeten zijn want het is een Post en geen Topic xD

als die helemaal klaar is.

testen kunje op http://www.mobiez.nl als je me niet gelooft

speed

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 18:49:10:
    trouwens heb ook nog een png file liggen voor het aanpassen van de index zoals op mobiez.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 18:54:37:
    hebben jullie ook mijn Ajax/Multiplayer poker toevoeging gezien ? is nog niet helemaal klaar maar je kan wel al online spelen met iemand.