die van seliim, kylem vink nice cas zen layout trok me niet echt aan:O?
Posts by az
-
-
maar verder nice site, en eindelijk eens variatie qua layout, miss een idee om een redirect link te maken naar habbo?
-
Shahiem,. hij bedoelt denk ik linksonder die steen lijkt op een drol.
-
HAPPY NEW YEAR MENSJES:) EN 10 VINGERS HEBK NOG EN JULLIE, MAAR MOET NOG FF UITKIJKEN VOOR DADELIJK:)
-
HPPY NEW YEAR! TO EVERYONE MAKE THIS YEAR YOUR BEST WITHOUT TEARS!
-
hmm was ik ook maar kom om de 20 min binnen:) de belgen zijn mijn vrienden als het om vuurwerk gaat(a):)!
-
-
-
heb nog 160 nitraten liggen vlinders al op 3 nitraatmatten 2x 500 en 1x 240, heb nog 2 ratelbanden en 4 sierpakketen!
-
mijn voornemens:
slagen voor het eindexamen
en verder heb ik nog niet echt nagedacht!2009 was een redelijk jaar had veel ruzie met mijn vriendin en soms ging het maar net goed en ook is er iets ergs gebeurd!(geheim)
-
iodd heel mooi^^:) en nice als je weer wat geld hebt gta iv dan^^?
-
wat zijn jullie op dit moment sant doen behave cp?
-
beste ik maak een printscreen en morgen om 00:00 beteknt dus 2 januari^^:P aangezien het vandaag al 31 december is en morgen 1 januari en 1 januari 00:00=2januari:P
-
ik kom morgen om 00:00 speciaal voor jullie op cp(A):P maar wie gaat vandaag partyen?
-
wie gaat vandaag partyen?:P
-
ben rick niet maar ben er ook weer:)
-
goedendag rickk
31 DECEMBER LAST DAY IN 2009 CLOSE IT AND START BRAND IN 2010! -
ik blijf egwoon wakker denk ik niet op cp maar gwn tv liggen op bank met vriendin etc;) morgenochtend met vrienden ensávonds emt familie enz;)
-
idd;) en het gebeurd ieder jaar weer:)
-
beste als een juut op oud en nieuw niet in dienst is pakt hij je niet op denk ik;), en veel juten jatten zelf ook vuurwerk uit de kluis:S bijv: als ze een hele tas pakken nemenz e zelf voor hun kinderen/neven/nichten of voor hun zelf heus wel wat mee;) bespaart hun geld geloof me!