Dos(darsstar)
Posts by az
-
-
Linksforad dan schaf je de benodigdheden later aan maar nu dus terug op mijn vraag welke boxen zijn geschikt om denk aan een feest ruim 4/500 +man te verzien van goed geluid!
-
pc moeten ze op kunnen werken en dienen voor feest dus op een djset e.d
-
-
Hallo cp-leden er zitten hier vast wel mensen die enig verstand hebben van geluid en alles daarom heen!
Mijn vraag: Wie weet goede boxen met veel Power en kwaliteit dus (XXX/XXXX WATT RMS vermogen en goede kwaliteit).
Voorbeeld: Gemini boxen(Zulke soorten boxen zijn welkom)
Vraag me niet waarom ik het wil want, dat zeg ik toch niet. Mijn vraag is alleen aan de mensen die er degelijk verstand van hebben te reageren S.V.P.
-
Beste ferhat en sorry voor offtopic maar Rick doet meestal vanaf 0 en die maakt zijn projecten wel degelijk af!
-
klopt kijk maar naar runescape dit is een text based versie ervan soort van alhoewel zonder monsters:'(
-
ja!
-
-
oceans allen in rusland he:P, inderdaad dat speciale missies per land is inderdaad een goed idee!
-
-
-
Ja inderdaad langste tijd online gebleven alhoewel dat te vervalsen is door ingelogd te blijven en niks te doen langste tidj online met verschillende pagina's zou leuker zijn!
-
tukkie even naar je mams of paps en dan snel naar de esso of dergelijke!
-
en toch heeft het niks te maken met iets uit het webmaster wereldje!
-
klopt joshua net als vroeger maar dan vernieuwd!
-
Crew ik vond persoonlijk het oude systeem van 3 waarschuwingen = ban veel beter dan dit banpunten met bepaald uur systeem!
Mijn vraag: zou het oude systeem niet in een nieuw jasje gestoken kunnen worden en terug kunnen komen? -
dat valt soms nog te betwijfelen! en idd gewoon een veel strengere aanpak als die leden het er niet mee eens zijn pech justitie maakt ook wel fouten want het zijn mensen en mods zijn ook mensen!
-
-
war2war