Posts by az

Linksforad dan schaf je de benodigdheden later aan maar nu dus terug op mijn vraag welke boxen zijn geschikt om denk aan een feest ruim 4/500 +man te verzien van goed geluid!

Hallo cp-leden er zitten hier vast wel mensen die enig verstand hebben van geluid en alles daarom heen!

Mijn vraag: Wie weet goede boxen met veel Power en kwaliteit dus (XXX/XXXX WATT RMS vermogen en goede kwaliteit).

Voorbeeld: Gemini boxen(Zulke soorten boxen zijn welkom)

Vraag me niet waarom ik het wil want, dat zeg ik toch niet. Mijn vraag is alleen aan de mensen die er degelijk verstand van hebben te reageren S.V.P.

Wow looks very nice, You don't see this here every day, very nice keep on going you will make your game very nice.
    A webmaster who really cares about his game is a good webmaster!

Ik heb mijn site een 5 maanden nu 6e maand gaat nu in.
    1e: 3600
    2e: 2900
    3e: 5500
    4e: 5900
    5e: 8900
    6e: 1100 nog oplopend!

dit had ik 3 jaar terug in de 3e ze zeggen dat het moeilijk is zodat je je serieus gaat voorbereiden, maar uiteindelijk valt het best mee. Je mag altijd nog 10 minuten van te voren de situatie doornemen met je boek etc voor moeilijke woorden!

Ja inderdaad langste tijd online gebleven alhoewel dat te vervalsen is door ingelogd te blijven en niks te doen langste tidj online met verschillende pagina's zou leuker zijn!

Crew ik vond persoonlijk het oude systeem van 3 waarschuwingen = ban veel beter dan dit banpunten met bepaald uur systeem!
    Mijn vraag: zou het oude systeem niet in een nieuw jasje gestoken kunnen worden en terug kunnen komen?

dat valt soms nog te betwijfelen! en idd gewoon een veel strengere aanpak als die leden het er niet mee eens zijn pech justitie maakt ook wel fouten want het zijn mensen en mods zijn ook mensen!

stan ben het met je eens en het is hier inderdaad hoop ik geen dictatuur en ik hoop dat vrijheid van meningsuiting hier wel geldt?