Luidsprekers

• Hallo cp-leden er zitten hier vast wel mensen die enig verstand hebben van geluid en alles daarom heen!

Mijn vraag: Wie weet goede boxen met veel Power en kwaliteit dus (XXX/XXXX WATT RMS vermogen en goede kwaliteit).

Voorbeeld: Gemini boxen(Zulke soorten boxen zijn welkom)

Vraag me niet waarom ik het wil want, dat zeg ik toch niet. Mijn vraag is alleen aan de mensen die er degelijk verstand van hebben te reageren S.V.P.

• Citaat van jgdonleach

Zoek je ze voor pc of voor geluids instalatie?

Lijkt me duidelijk toch !

"Vraag me niet waarom ik het wil want, dat zeg ik toch niet. Mijn vraag is alleen aan de mensen die er degelijk verstand van hebben te reageren S.V.P. "

• Ik raad je aan JBL speakers te gebruiken.

Neem dan ongeveer speakers van 600 watt rms vermogen tot een peak van 750/800.

Heb er al 2 van gemini opgeblazen.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Het doel is toch echt belangrijk te weten. Ikzelf gebruik speakers voor monitoring en heb net wat nieuwe. Dat zijn deze:

Genelec 8020A

Verbaas mij over de kwaliteit. Maar zoals ik zeg, die zijn voor monitoring. Wat wordt het doel? Komen ze in een DJ set, komen ze als monitoring te draaien, moeten ze op je PCtje, wat is het doel?

• Ok. Dat maakt het al een stuk duidelijker :) Dan moeten we dus kijken naar speakers welke een grote ruimte van goede kwaliteit geluid kunnen voorzien. Wat heb je staan qua processing / versterker en dergelijke? Ikzelf pak "normale" speakers en heb er een enorme bak processing op zitten, zoals een goede Optimod. Mocht je geen beschikking hebben hierover dan zijn bepaalde opties van de speakers belangrijk.

• Linksforad dan schaf je de benodigdheden later aan maar nu dus terug op mijn vraag welke boxen zijn geschikt om denk aan een feest ruim 4/500 +man te verzien van goed geluid!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!