Posts by az

    @sloosmedia dat is gewoon bullshit aangezien er op de ps3 ook ahrdcore gamers zitten:S sony komt uit japan en japanners hebben vaak de voorkeur hun eigen merk te kiezen boven andere merken en geloof me in japan zijn de gamers mega fantatiek en 10x zo hardcore als jouw definitie.

    L.Groot kwaliteit van het beeld of van de servers, servers ben ik met je eens al is het verschil niet erg groot ik heb zelf bijna geen last van lagg etc. Beeld is op de ps3 gewoon beter. en Sukel dat is je mening maar je onderbouwing sloeg nergens op geef dan je mening ipv een onderbouwing met nutteloze(niet reële) 'feiten'.

    De zogenaamde auterus zouden er niks aan verdienen als wij muziek downloaden etc.. nou vertel mij dan maar hoe zij aan een huis van 30miljoen komen terwijl wij gewoon een normaal leventje hebben. En yoichi ik ben het helemaal met jou eens de VS is een kloteland met klotemensen die gewoon gebombardeerd moeten worden samen met het midden-oosten zijn we ook van de oorlog af:)

    @sukel je punten zijn goed onderbouwt maar je kan wel zien dat je pro xbox bent want het is gewoon bullshit als je zegt dat de ps3 een funconsole is, dat is het namelijk niet er zitten genoeg hardcore gamers op de ps3. Het beeld zou op de ps3 beter moeten zijn als je een hd tv hebt aangezien hij blueray draait en @sukel je punt dat blueray van sony is is ook bullshit want samsung etc hebben ook blueray spelers.

    Ik ken ..... al een jaar of 2 en ik heb altijd goed zaken met hem gedaan bij mij werkte het eerst maken dan betalen. Het kan zijn dat hij wat vertraging heeft opgelopen of iets prive ik denk dat u uw lay-out wel zult krijgen.

    ik geloof er niet veel van koen kan misschien goede bronnen hebben maar ik zou toch wel een volledige artikel willen lezen, 1 man is nog geen goed bewijs;). En koen volgensmij heb jij google al vaker zwart proberen te maken dusja. Als Google dit wilt doen(wat ze niet gaan doen) dan is dat hun probleem zo geven ze hun concurrenten de kans zoals Yahoo en Bing;)


    En google een miljarden bedrijf met goede rechters die al rechtszaken hebben gewonnen weten dat ze geen informatie mogen gebruiken van anderen zonder en bron te vermelden is copyright schending!

    @sloos dat komt omdat de videos die voor cas worden aanbevolen afkomstig zijn van gamers;) en cas abonnementen heeft op gamechannes daarom is het gamerig. En ik zie niet echt advertentie/reclame dusja...


    Ik vind de nieuwe wel nice;) is wat opgevulder en leuk dat je google+ kan koppelen jammer dat FB er wel staat maar twitter niet.

    Guitar in het begin van het wk verloor spanje van Zwitserland iedereen sloot ze toen al uit en toch werden ze kampioen finale wordt denk ik net als in 2008 Duitsland-Spanje aangezien Nederland 1 van die 2 moeten tegenkomen tenzij Duitsland tegen Spanje komt.

    Ik denk dat duitsland een paar klasses boven nederland ligt als je de spelers gaat vergelijken wint duitsland het ook wel ook de linies.


    Keeper: Duitsland
    Verdedgiging: Duitsland
    Middenveld: Duitsland
    Spitsen: Gelijk mits het V.Persie vs Gomez is

    haha wel grappig gewoon een easter egg zoals google zelf aangeeft en publiciteitsstunt is ook trending topic op twitter geworden:)