Posts by az

    Larsisgoed, als het een Open Source is dan kunnen ze je scripts gewoon gebruiken, het heet niks voor niks Open Source:S.
    Anders had je het gewoon voor je zelf moeten houden want dit slaat nergens op:S

    Alexruter, de sim kaarten zijn intact, als je ze in je telefoon hebt gestopt bel je naar 1244 daar druk je 2 maal de 1 toets en je taal/land is Nederland, op t-mobile.nl kun je, je dan registreren met je eigen gegevens;).


    M.V.G AZ


    EN NU ALLEEN SERIEUZE BODEN!!

    Het is zeker niet verboden Lodewijk, en niet off topic gaan alleen serieuze bieders, anders raadpleeg ik de crew voor ban punten.


    Ik heb ze zelf ook gekocht op sitedeals.nl dus ben er zeker eerlijk aan gekomen, hoezo oneerlijk:S


    MVG AZ

    Hierbij heb ik een aanbod voor jullie, prepaid sim kaarten, met 06- nummer en pin/puk code.
    Houdbaarheid tot 01-03-2011.


    15 euro beltegoed per simkaart.
    In totaal 50 sim kaarten zo kom je dus goedkoop aan 750 euro beltegoed, Adviesprijs winkel: €5.00.


    begin bod voor de 50 sim kaarten: 75 euro, opbieden met 2 euro per bod.
    Adviesprijs winkel: €250.


    Ze zijn ook los verkrijgbaar voor
    2,50 euro per stuk


    M.V.G. AZ,


    *Exclusief verzendkosten.
    *Bij voorbaat betalen met Wallie.
    *T-mobile sim kaarten.
    *Te gebruiken voor alle nummers incl. 0900.


    Ook op sitedeals.nl te vinden
    http://www.sitedeals.nl/overig…6-prepaid-simkaarten.html

    inderdaad;) petytn de Gamomaking source is de basis van crimesource en de basis van gamoking waren alle andere vrijgegeven sources, dus gamoking is wel degelijk de basis van crimesource en daarom kunnen ze geen geld vragen;).


    MVG AZ

    @ maillet
    Ze hadden er geen geld voor kunnen vragen aangezien het de basis van Gamoking is zonder de bel bug met extra opties;). Ze konden alleen geld vragen voor de nieuwe opties, zou ook niet werken omdat dan iedereen het zelf zou gaan maken.


    MVG AZ

    nee inderdaad, staat allemaal in het script diester. De maker verkocht het op sitedeals.nl met door verkoop rechten, en er is al diverse keren bij mij een pwyl aangeschaft, nooit iemand met problemen gehad:O.
    Hoop dat dit je vraag beantwoord?


    MVG AZ

    Hij is volledig illegaal, ik heb hem met licentie gekocht en door verkoop rechten als je het wilt kopen dan sta ik voor je klaar, stuur maar een PM.


    MVG AZ

    Om zich af te sluiten voor de slechte media van de buitenwereld:S kan je niet lezen of zo hij had zijn jeugd in te halen, ik zag laatst een documentaire van mj waarin hij zei: dat hij geen enkel kind met maar 1 vingen zou aanraken(slaan dus), ik weet niet waarom jullie hem allemaal zwart maken?

    Het einde van je zin klopt nog steeds niet het is ik zei, niet ik zij en jullie doen net zoals weten? enige wat ik daaruit kan halen is jullie doen alsof jullie het zo goed weten?:D je Firefox is oud ga die ook maar even upgraden daarna je spel even verbeteren.

    one two gaming is gewoon iemand zoals os die een banditi heeft, die niet zo goed loopt en zich komt voordoen;) als de zogenaamde echte otg, hij heeft geen enkel bewijs dat hij van otg is e.d en killing ik snap voor 100% wat jij bedoelt:D

    Killing ik geloof best dat otg het gemaakt heeft, maar waar blijven zijn bewijzen zwart op wit? niemand heeft nog mail ontvangen en/of nuttige informatie gehad, otg komt hier binnenlopen en dreigen met juridische stappen, dit doet me beetje denken aan cp versie 1 en 2 toen pyro nog zat te zeiken over vendetta;)

    Ik ga hem nu ook gebruiken, om te bewijzen dat OTG gewoon met een hopeloze actie meer inkomsten probeert te verkrijgen.

    U levert ons/mij zwart wit bewijs via dit topic;) en dan geloof ik ik u 100%, want u kunt wel zeggen ik heb geluksrad gemaakt maar verklaart nog niks;)