Posts by Dein

    Het quote systeem vindt ik zelf niet erg handig werken, als er bv. een te lange tekst inkomt kun je het beter verkorten of zo.
    En de hoeveelheid quotes een maximum op plaatsen van 5 à 6 anders wordt het echt ongelofelijk onduidelijk.

    In het linkermenu de actieve topics een kleur geven die de gebruiker nog niet heeft gelezen en die hij net gelezen heeft een andere kleur geven, want nu lig je steeds te wachten tot er iemand reageert maar zie je dat niet duidelijk ;)!

    SITE BlogOverLinux.be (:p)


    Waarom ik ?


    We kennen elkaar al een tijdje :p, en als er iets is help ik je meestal wel ^_^. Mja, binnenkort kan ik zo'n layout goed gebruiken voor deze blog aangezien ik dan op een host ga draaien en waar ik dan Wordpress op installeer :).

    De volgende die zomaar off topic gaat of dingen gaat zeggen over dat iemand ook maar eens moeite moeten doen enz. kan een strafpunt verwachten!


    Ook reacties die niets toevoegen aan dit topic kunnen we beter missen! Ik heb daarom zelf beslist om een paar reactie uit dit topic te verwijderen aangezien hier anders weer teveel off topic reacties door wordt veroorzaakt!


    In dit topic zal ik iets strenger worden aangezien hier al meerdere keren 'bijna' ruzies van zijn gekomen. Handel die discussies gewoon af in een PB niemand wacht op zo'n reacties.


    Respecteer dit alsjeblieft!

    Aangezien het 2 dagen geleden is gebeurt twijfel ik eraan of het nog eens zal gebeuren, mocht dit zo zijn neem dan even contact met mij op en dan open ik dit topic weer terug ;).


    - Dein

    Nja, een misverstand langs mijn kant xd, maar in het panel van mij zit die optie niet om PB's te bekijken daarom dat ik het wat raar vond ;).

    Daar slaag je de plank toch volledig mis ;), zolang het PB systeem niet uitgeschakeld is loopt de privacy van veel leden toch nog gevaar aangezien je maar een kleine aanpassing moet doen in de URL om elk bericht te zien!

    Ik ben blij dat er een nieuwe versie komt, want sommige bugs zijn uiteraard irritanter dan andere.
    En qua. opties zou het ook wel iets uitgebreider mogen ;).
    Spijtig van die bugs, maar je hebt al enig werk verzet, en hoop dat CP terug zo wordt als in V2 :).

    Ernstige bug, men kan door de juiste URL in te voeren elk privebericht lezen dat er maar is gestuurd!(kom op MSN, of stuur even een privebericht dan leg ik de situatie wel uit!)

    Hierbij sluit ik dit topic, denk dat er genoeg gezegd is geweest.
    En dat niemand er nog iets aan toe te voegen heeft.


    Ter verduidelijking:


    Niels is eruit gegooid aangezien iemand bij Dominic is komen zeuren dat hij CP ging 'hacken'. Dominic heeft daarom hem direct terug normaal lid gemaakt!



    We zien wel hoe het verder zal aflopen!


    Mvg,


    Dein

    Dominic heeft onder druk van vele leden de release veel te snel online gezet, tevens is hij nu minder bezig met cp aangezien hij voor school enz. zich wil inzetten.


    Nu ik vanaf volgende volop ga blokken en daarna op reis ben, ben ik ook niet erg actief(prive gaat altijd voor!).


    En staan darsstar en dominic er de komende maand helemaal alleen voor, de druk die ze nu hebben is dus groot!


    Daarom dat het een slechte keuze is om Niels uit het team te gooien!

    Deze verduidelijking komt nog indien ik met Dominic heb gesproken.
    Momenteel lek ik niets aangezien het niet op feiten is gebasseerd maar op vermoedens.


    Verder trek ik mijn uit de discussie van Release aangezien ik hem nu niet meer volg ... eerst gaat ie wat afkraken en nu heeft ie weer vertrouwen ???


    Die feature kun je best melden bij ideeën ipv. hier ;)!
    Ik ben ook voor die feature :).

    Je zegt zelf op je profiel dat je 18 bent, en nu beweer je dat dat niet zo is ? Beetje zielig dat je verkeerde informatie geeft over jezelf.
    Verder probeer je je groter voor te doen, dan wie je eigenlijk bent..


    Hij gedraagt zich niet onvolwassen, jij interpreteert dat gewoon zo!
    Zoals ik al eerder heb gezegd is er door iemand/meerdere personen iets gelekt waardoor Niels verdacht werd en daarmee direct geen crewlid meer is.


    Ik vraag steeds een hard argrument, en het enigste dat jij heel de tijd geeft is dat ie zich kinderlijk gedraagt.
    Citeer hem eens waar jij vind dat hij zich kinderlijk gedraagt!
    Ik zie gewoon jou link niet, daarom vindt ik dat je hem gewoon zwart wil maken, en nu profiteerd van de zaak aangezien hij nu terug een gewoon lid is!

    Ik respecteer ieders mening, maar als de mening te ver gezocht is of gewoon ertoe leid om iemand anders zwak te maken, dan kun je dit respect vergeten.
    Hij is ouder dan jou, en dus zeker niet 'kinderlijk' , verder moedig je gewoon mensen aan om jou mening te steunen terwijl je niets van zijn achtergrond weet.


    Kijk wat hier gebeurt is ligt niet aan Niels zelf, maar aan mensen die iets verkeerd hebben gezegd waardoor Dominic de definitieve keuze heeft gemaakt om Niels uit de crew te schoppen.


    Ik geef Terrorsheep(Pim) ook gelijk!

    Niels weet ten minste waar hij over spreekt, en zijn mening klopt misschien niet altijd maar, jij lijkt hem voordurend af te breken, heb een beetje respect hiervoor, het is ook maar een mens!


    Ik loop hier nu niet Niels te verdedigen, maar vindt dat je hem ten onrechte beschuldigd. Ik heb de topics allemaal niet gevolgd maar zijn opmerkingen/meningen zijn meestal correct ook al komen ze soms wat hard over!


    offtopic:


    Als jij echt in Beerse woont, dan wonen wij zeer dicht bij elkaar .. ik ben van Vosselaar(viel me gewoon net op toen ik je profiel bekeek!).

    Niels heeft altijd juist gehandeld naar mijn inzien, als hij volgens jou verkeerd handeld dus op een apparte manier geef dan ook hoe je het bedoelt.
    Want nu wijs je deze persoon af terwijl hij toch wel een stuk beter is dan de doorsnee gebruiker op cp.

    Dit conflict gaat inderdaad voor veel onheil zorgen. Zoals ik al heb vernomen zijn er een aantal mensen die ook al weg gaan omdat Niels weg gaat.
    Verder heeft Dominic ook niets besproken met de andere teamleden wat uiteraard niet verplicht is, maar dit had ik toch liever op voorhand geweten.


    Ik hoop dat als ik binnenkort terug kom (lees: Kleine afwezigheid) er een boel veranderd is aan CP want als dit zo doorgaat, wordt het niveau echt erg zielig...

    Je hoeft het niet persé op een CD te branden met een programma (kan er even niet op komen) kun je dit ook draaien zonder CD..