Posts by Db-maffia

Ik ben nu bezig met een optel en aftreksommetje.. heel simpel in php

$blaat = $blaat1 - 100;

maar als je nu echo $blaat doe. dan krijg ik als waarde
    -98

ik wil die - er niet bij hebben maar heb al verschillende dingen bekeken
    iemand enig idee?

was simpel iets .. had de verkeerde waarde waardoor die dus daarwerkelijk wel in de - kwam ;)
    laat maar is al opgelost

Laeresh ik heb wel respect voor mensen die verder kijken dan 1 woordje en die zelf dingen proberen maar het gaat hier meer om mensen die iets zien van een ander...
    Dit knippen en plakken en verwachten dat het maar werkt.

En als het niet werkt verwachten ze ook nog dat het voor hun gefixed word.

Dan heb ik zoiets van Kijk eerst zelf eens waarom het niet werkt en probeer het te veranderen.

dat word hier te weinig gedaan en daarom heb ik geen zin om mijn fixes en extra scripts te posten...

Aangezien het niet echt gewaardeerd word als er een script gepost word... en alleen maar commentaar op gegeven word van het werkt niet enz.

nee gaan jullie zelf maar eens leren PHP te snappen want jullie kijken zelf niet eens jullie uploaden maar een eind weg en kijken of het werkt zonder zelf maar eens goed in het script te kijken..

Lekker makkelijk : ik heb een criminals en verdien geld... <-- ja omdat alles geript is en ik zelf geen verstand ervan heb

Sorry voor mijn reactie maar word er een beetje MOE van

kan je heel je script misschien posten want hier heb ik niks aan

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.09 13:29:46:
    want wat doe die nu haalt ie dus de S uit de database.. maar ik weet niet wat die 's' verder gaat doen voor je?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.09 13:31:07:
    en ik zou het script zo eens neerzetten :

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar er zit een grote fout in de shop.php van banditi

als je bijv sniper of switchblade koopt.. Deze power doet ie x2 ..
    ik had ineens leden die 3 miljoen power hadden en opeens 520.000.000
    dus ging ik even kijken en kwam dit tegen :

PHP
    $power = $number*450*$number;

dit heb ik even verandert naar :

PHP
    $power = $number*450;

zo ook bij switchblade;)

eerst jou missielevel uit de DB halen

PHP
    $mijnmissie = mysql_query("SELECT missie FROM ['users'] where 'login' = '$data->login'"); 
    $dbres = mysql_fetch_object($mijnmissie);

$queryWienogmeer = mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `activated`= '1' AND missie = '$mijnmissie->missie' ORDER BY `login` ASC LIMIT 30");