Het voorbeeld staat toch al in je Veiling.php
kopieer het Vliegveld gedeelte en maak daar je hoerentent van
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.09 15:57:07:
en waarom een 2e topic maken ?
Het voorbeeld staat toch al in je Veiling.php
kopieer het Vliegveld gedeelte en maak daar je hoerentent van
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.09 15:57:07:
en waarom een 2e topic maken ?
zoals ik al zei
Gewoon het veiling gedeelte van vliegveld of station aanpassen naar hoerentent
Citaatmooi
Die boom om een image url te gebruiken :p
lol doet jou naam eer aan
Ik ben nu bezig met een optel en aftreksommetje.. heel simpel in php
$blaat = $blaat1 - 100;
maar als je nu echo $blaat doe. dan krijg ik als waarde
-98
ik wil die - er niet bij hebben maar heb al verschillende dingen bekeken
iemand enig idee?
was simpel iets .. had de verkeerde waarde waardoor die dus daarwerkelijk wel in de - kwam
laat maar is al opgelost
Laeresh ik heb wel respect voor mensen die verder kijken dan 1 woordje en die zelf dingen proberen maar het gaat hier meer om mensen die iets zien van een ander...
Dit knippen en plakken en verwachten dat het maar werkt.
En als het niet werkt verwachten ze ook nog dat het voor hun gefixed word.
Dan heb ik zoiets van Kijk eerst zelf eens waarom het niet werkt en probeer het te veranderen.
dat word hier te weinig gedaan en daarom heb ik geen zin om mijn fixes en extra scripts te posten...
Aangezien het niet echt gewaardeerd word als er een script gepost word... en alleen maar commentaar op gegeven word van het werkt niet enz.
Helemaal mee eens af en toe erger ik me ook dood aan.. ben niet te lui om iemand te helpen maar dan moet diegene er ook wel minimaal een beetje verstand van hebben;)
met vergoedingen of zonder?
als jij een witte pagina met zwarte text een layout bedoelt.. dan ja..
nee gaan jullie zelf maar eens leren PHP te snappen want jullie kijken zelf niet eens jullie uploaden maar een eind weg en kijken of het werkt zonder zelf maar eens goed in het script te kijken..
Lekker makkelijk : ik heb een criminals en verdien geld... <-- ja omdat alles geript is en ik zelf geen verstand ervan heb
Sorry voor mijn reactie maar word er een beetje MOE van
moet je in je veiling.php de hoerenkeet toevoegen
misschien als je voorbeelden neerzet hier dat het wat makkelijker is ?
heb het iets netter neergezet maar zou je je hele script waar je dus je MISSIE wilt laten zien dus waar alle leden komen die op hetzelfde missielevel zitten als jou
kan je heel je script misschien posten want hier heb ik niks aan
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.09 13:29:46:
want wat doe die nu haalt ie dus de S uit de database.. maar ik weet niet wat die 's' verder gaat doen voor je?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.09 13:31:07:
en ik zou het script zo eens neerzetten :
<?
if($_GET['s'] == "login")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `login` LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "money")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `bank` DESC,`login` ASC LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "type")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `land`,`login` LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "clicks")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `health` DESC,`login` ASC LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "clan")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `clan` DESC,`login` ASC LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "contant")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `cash` DESC,`login` ASC LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "missie")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`missie`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`missie`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 ORDER BY `missie` DESC,`login` ASC LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "clanonline")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `time`,DATE_FORMAT(`online`,'%d-%m-%Y %H:%i'),`attack`,`defence`,`land`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300 AND `clan`='$data->clan' ORDER BY `login` LIMIT $begin,30") or die (mysql_error());
}
else if($_GET['s'] == "online")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`showonline`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 AND UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300 ORDER BY `login` LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "admin")
{
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`health`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `level` & 0x80 AND UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300 ORDER BY `login` LIMIT $begin,30");
}
else if($_GET['s'] == "search")
{
$_GET['q'] = preg_replace('/\*/','%',$_GET['q']);
$dbres = mysql_query("SELECT `pimprecht`,`land`,`beac`,`login`,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,`attack`,`defence`,`clicks`,`cash`,`bank`,`type`,`level`,`clan` FROM `[users]` WHERE `activated`=1 AND `login` LIKE '{$_GET['q']}' ORDER BY `login` LIMIT $begin,30");
}
?>
Toon Meer
plaats je hele script eens dan
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar er zit een grote fout in de shop.php van banditi
als je bijv sniper of switchblade koopt.. Deze power doet ie x2 ..
ik had ineens leden die 3 miljoen power hadden en opeens 520.000.000
dus ging ik even kijken en kwam dit tegen :
dit heb ik even verandert naar :
zo ook bij switchblade;)
eerst jou missielevel uit de DB halen
hoe zet je je levels in je database ? gewoon 1,2,3,4,5,6,7,8?