Uniek gescript?? Dit is volgens mij gewoon de Crimesource in een ander jasje ?
Posts by Db-maffia
-
-
er zijn veel redenen om voor een intel te kiezen maar ook weer om een amd te nemen..
kzou even kijken op de Bekende sites over intel en AMD en dan de specs naast elkaar leggen.
Dan kun je zelf bepalen wat aan jou eisen voldoet..
-
denk dat je dit moet regelen bij degen waar je je server host?
-
-
dan zou die zo moeten zijn en daarbij kan je zelf ook wel het een en ander proberen..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 16:53:49:
en misschien in plaats van gebruikers Users doen.. maargoed -
$id = mysql_query("SELECT `id` FROM `gebruikers` WHERE `login`='.$_POST['to'].'");
-
ja als je het niet goed kopiert en plakt .. of niet ziet wat er fout is :p
kzou even op regel 4 kijken -
-
80 euro plaatsingskosten voor een videokaart? Kweet niet waar jij dit laat doen maar dan word je flink genaaid..
een videokaart zelf kan wel rond die prijs zitten ja.. -
PHP
<? if (isset($_POST['submit'])) { $id = mysql_query("SELECT `id` FROM `gebruikers` WHERE `login`=".$_POST['to']."); if ($_POST['to']!="") { $_POST['subject'] = preg_replace('/</','<',$_POST['subject']); $_POST['message'] = preg_replace('/</','<',$_POST['message']); mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`datum`,`afzender`,`geaddresseerde`,`titel`,`inhoud`) values(NOW(),'Crimefamily','{$_POST['to']}','{$_POST['subject']}','{$_POST['message']}')"); print "Bericht verzonden."; }
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 14:18:16:
zo iets.. en dan moet je zelf ff kijken waar $id ingevoerd meot worden :p -
en anders moet je dit even laten doen door iemand die het wel kan
het is niet zo moeilijk maar je moet wel weten wat je doet..
Neem aan dat een videokaart plaatsen bij een pc bedrijf dat dat niet zo duur kan zijn.. -
SELECT `id` FROM `gebruikers` WHERE `login`='$login';
-
oke.. nou ja als je een andere videokaart erin wilt doen gewoon je kap van je pc halen meestal is dit de linker.. dan zie je je videokaart ziten die schroef je los... of je hebt een ingebouwde in je moederboard zitten? en die laat je gewoon zitten .. je klikt de nieuwe videokaart in het slot waar die in hoort en dan installeren die hap.
-
waarom het id? als je de login pakt moet ie het toch ook gewoon doen
dus gewoon RiiCk .. -
denk dat je beter gewoon de $_POST['to'] kunt gebruiken hiervoor
en dat is dus wat je al invoert. maar misschien dat ie in je inbox niet goed staat?
-
ik ga ook maar slapen straks om 8 uur er weer uit ^o)
-
ja inderdaad align="right" :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 03:30:26:
en btw.. niet meer zo'n bijdehand onderschrift in je naam.. want uiteindelijk kom je best met simpele vragen iedere keer... dus kan je wel zeggen ik was zoveel jaar geleden het kneusje van cp... en nu voel ik me the king ... <-- geloof me dat ben je niet.. en nee ik ook niet.. maar ik geloof dat ik wel iets meer ervaring met html/php/sql heb dan jou .. -
nog bezig met scripten van een nieuwe game.. uiteraard nog even een biertje erbij :cheer: proost:P
-
pb me effe met link van onlinevoorbeeld kan ik ff kijken
misschien dat je ff die rowspan eruit moet halen -
wat <tr><td></td></tr> ertussen geplaatst zo krijg je netjes alles in kolommen in de tabel.. en daarbij bij de eerste kolom gelijk het plaatje bijgevoegd..