Posts by Db-maffia

uhm YVMdesign...

PHP
    mysql_query("UPDATE `Jail` SET `penalty`='".$penalty."', `bo`+'1', `time`=FROM_UNIXTIME($myself['time'] + 50) WHERE `name`='".$data['name']."'");

denk dat je FROM niet zo goed eruit ziet.. maargoed..

PHP
    <td colspan=DEZE  \"EN DEZE\">Je bent nu ingelogd!Klik <a href=\"ingame.php\">hier</a> om verder te gaan!<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href="ingame.php"',1200)</script></td>

echt alles voorkauwen hier?

PHP
    $dbres                = mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `level` = 1");
      while($datie = mysql_fetch_object($dbres)) {

dit gewoon veranderen in :

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+'$inkomen' WHERE `hoeren`>'0'");
      }

alleen moet je $inkomen even anders aanmaken

weer zo'n topic die met een titel begint waar je niks van op uit kunt maken.. DIT WILLEN ZE NIET OP CP... en hou je dus ook net als de andere gewoon aan de regels..

Citaat van Darsstar

Ik hoefde gister al niet meer naar school... (gister = vrijdag)
    Al kreeg ik dat pas op school te horen =[

lol .. dat is best vervelend.. ga je voor jan lul naar school :P

nah..heb wat opties gezien en denk idd. dat ie die deadline never nooit gaat halen...Daarbij zag ik alweer veelal Gebruikte dingen terug vanuit een crimesource of iets dergelijks....best jammer als je reclame maakt met dat je vanaf 0 af aan begint maargoed ..

Overigens ben ik zelf ook bezig met een script vanaf 0 af aan uit de grond te stampen en net als wat petytn zegt.. dit duurt altijd langer als dat je zelf verwacht.. Er komen altijd dingen om de hoek kijken die je niet veracht zoals eventuele aanpassingen aan je server o.i.d. .. Daarbij. Als jij zegt dat het Uniek gaat worden verpest Je zelf ook de markt kwa verkoop van crimegames..

dus ga a.u.b. verder niet meer zeuren over een Stan die de markt zou verpesten..

Citaat van JAntonides

ik ben pas een kwal als ik zeg dat het BEREID is.

[offtopic]
    Nu ga je offtopic in je eigen topic maargoed;)
    [/offtopic]

Heel jammer is ook dat je geen antwoord geeft op :

Citaat

JAntonides
    Waaruit haal jij dat dit geen kwal. is?
    Jij kijkt naar de layout, layout ben ik zelf niet goed in.
    Dus beetje scheef om te zeggen dat ik niet goed ben.