Posts by Db-maffia
-
-
Dit is echt de domste vraag die ik hier gezien heb... ik zou zeggen PROBEER HET EENS?
-
Joh.. je kan ook echt een JAVASCRIPT functie in een echo zetten.....
-
LEER EENS LEZEN.
-
ah zie dat er nog meer inzitten
maar neem aan dat je niet geheel achterlijk bent ? -
-
haal op regel 42 even die 2 \ \ weg
-
-
-
Echo "U heeft 100 respect gekocht!"; <terwijl je 30 procent rankvordering koopt?...
-
-
-
goeiemorgen bedoel je..
haha net feestje gehad van mijn vriendins vader.. die werd vandaag 50
jullie nog wat leuks gedaan vanavond?
-
Citaat van Frenzo
NielsB,
Dat is juist het probleem ik weet niet hoe ik crons moet maken..wat hebben crons met een login systeem te maken ?
-
denk dat je $_POST['date'] moet vervangen door NOW()
-
idd. .lettertype is zeer slecht te lezen..
-
-
Ziet er op zich wel grappig uit vind hem alleen erg blauw?..
verder wel leuke vormen gebruikt.
-
nah..heb wat opties gezien en denk idd. dat ie die deadline never nooit gaat halen...Daarbij zag ik alweer veelal Gebruikte dingen terug vanuit een crimesource of iets dergelijks....best jammer als je reclame maakt met dat je vanaf 0 af aan begint maargoed ..
Overigens ben ik zelf ook bezig met een script vanaf 0 af aan uit de grond te stampen en net als wat petytn zegt.. dit duurt altijd langer als dat je zelf verwacht.. Er komen altijd dingen om de hoek kijken die je niet veracht zoals eventuele aanpassingen aan je server o.i.d. .. Daarbij. Als jij zegt dat het Uniek gaat worden verpest Je zelf ook de markt kwa verkoop van crimegames..
dus ga a.u.b. verder niet meer zeuren over een Stan die de markt zou verpesten..
-
Citaat van JAntonides
ik ben pas een kwal als ik zeg dat het BEREID is.
[offtopic]
Nu ga je offtopic in je eigen topic maargoed;)
[/offtopic]Heel jammer is ook dat je geen antwoord geeft op :
CitaatJAntonides
Waaruit haal jij dat dit geen kwal. is?
Jij kijkt naar de layout, layout ben ik zelf niet goed in.
Dus beetje scheef om te zeggen dat ik niet goed ben.