Posts by Db-maffia

Citaat van Killingdevil

Dat if-statement onderaan in dat javascriptje kun je er sowieso uitslopen, want dat is weer typische criminals onzin. Het eerste stukje is inderdaad een lycos raclame killer als ik dat zo zie. Zit namelijk ook al met frames te kloten, wie heeft die dingen toch bedacht..

Kan beter vragen wie die reclames bedacht heeft.. zeker op sites zoals lycos/tripod e.d. word je ermee doodgegooid... Tenminste Vroeger althans weet niet hoe het nu zit.. Hetzelfde was vroeger bij geocities.. weet niet hoe dat tegenwoordig zit aangezien ik zelf al 6 jaar een eigen server heb..

en wat moet dit voorstellen ?

Beste CP Leden,

Ik heb een array.. bijvoorbeeld

PHP
    $array = array(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15);

nu wil ik die array door een while halen dus dat ik 1 t/m 15 in een mooie rij onder elkaar krijg..

iemand enig idee hoe dit precies werkt en wat de beste manier is om dit te doen ?

mvg

Daarbij mag je volgens mij geen MSN adres in je topic zetten maargoed..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 22:29:25:
    en daarbij staat het nog eens in het verkeerde topic ook..

Citaat van webdam-x

Als je je iriteerd aan dit topic kom er dan gewoon NIET je bent niet verplicht hier te komen... gewoon oprotten jij laat ons lekker, het is goedgekeurt door de mods dus als het echt zo erg is als jij zegt... dan zou het allang weg zijn!

Rick:
    Ik dacht dat je ging slapen :O

Jammer genoeg kun je dit soort onzin topics niet uitschakelen net als de BDT topics..

tis maar net hoe je het opvat maargoed.. je zit hier gewoon onzinnig te ouwehoeren terwijl je ook gewoon de mensen die hier CP aan het volspammen zijn om hun msn kan vragen dan heb je dit nutteloze topic ook niet meer.

Citaat van RiiCk2

Jannick zijn optie is het beste maar wel het saaiste. Ik barst van de energie. haha,

Kennen jullie superior en fold nog wel? Spreekt een van jullie ze nog wel is? weten jullie waar ze uithangen?

Spreek ze allebei nog regelmatig vooral superior.. En richard die is druk met zijn zweinsveld project..

google al geprobeerd?? als het goed is kn je MSN gewoon in XP mode draaien .. klik rechtermuisknop op msnmsgr.exe en eigenschappen kan je dat instellen als het goed is..