Posts by KyleM
-
-
MJ-Projects er staat duidelijk dat ik mijn skills aan het verbeteren ben! En daar bedoel ik ook mee experimenteren tijdens het maken van de layout! En ik ben nog geen officiële webdesigner, ik doe die voor me lol.
Dat jij nou een mooie portofolio heb vol met designs kan ik niks aan doen (Niet dat het zo is) dus het verbeteren van de wereld begint bij je zelf.
Het is niet sarcastisch bedoelt maar gewoon even duidelijk te maken dat ik dit voor de lol doe!
Mvg,
KyleM :cheer:Aub ontopic nou weer
-
Ja klopt ik had hem erop gezet even veranderen
-
Als iemand hem wilt kopen stuur dan even een PB en dan stuur ik de download link naar je door
KyleM :cheer:
-
Nou jesse jij bent ook niet Orgineel bezig met je OSbanditi layout, die lijkt ook veel op crimestreets (Ik bedoel het menu)
-
PM Verstuurd
-
Een tip is: http://www.good-tutorials.com
En dan naar Photoshop en dan Web-Layouts kiezen
Zo ben ik begonnen
Veel succes :cheer: -
Waarom kan men nooit zelf zoeken, maarja.
Ik zou het niet leuk vinden als de cartoon nou overal gebruikt wordt!Probeer zelf ook cartoons te zoeken!
KyleM :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.09 17:05:00:
Prijs verlaagd naar 3 euro!KyleM :cheer:
-
Score: 7/10
Kleuren: 7/10
Kleuren (tips): De kleuren zijn wel netjes
Algemene score: 6/10
Wat kan er beter? menu balk tekstKyleM :cheer:
-
Moneymen jij let alleen op de kleuren je moet ook naar het geheel kijken en de opbouw etc. Het komt er op neer dat ik hier zeker 4 á 5 uur mee bezig ben geweest of langer!
-
[offtopic]Aub wel ontopic blijven ;)[/offtopic]
Maar ik verkoop deze layout ook omdat ik een nieuwe site ga scripten met een vriend en zo proberen we dan een beetje de kosten te dekken
-
Citaat
Hij bedoelt je moet aardig zijn je moet hem gewoon gratis hier op cp zetten veel mensen zullen je dankbaar zijn:P
Ik zet deze niet gratis op CP omdat ik er werk aan heb gehad!
Ik ben er zeker een paar uur mee bezig geweest! En sorry niet alles is gratis -
Ja ik wil er meer verkopen anders zet ik er geen mollie link bijm maar denk je dan rond de 5 euro?
-
-
Beste,
Om mijn design skills wat te trainen bied ik bij deze een goedkope Crime Outgame aan.
Deze zal door mij verschillende keren verkocht worden aan �3.00. Een koper heeft geen doorverkoop rechten.
Wat krijg je?
- Uiteraard de PSD file.
- De fonts die ik gebruikt heb.
Deze layout is exclusief basing/slicing.
Cartoon mag niet verspreid worden!
U heeft ook geen doorverkoop rechten! Ik verkoop deze layout alleen op CP & CF als ik hem ergens anders tegen kom, neem ik maatregelen!Ik zal binnenkort ook nog een ingame maken maar ik weet niet of ik het voor de vakantie red! Ik ga namelijk op 11 juli weg naar spanje, dus dan ga ik in spanje veder met photoshoppen :cheer:
Outgame
Ingame
Ingame is er nog niet!
Outgame kopen:Je krijgt een plaatje te zien maar je moet gewoon klikken
Mvg,
KyleM :cheer:aub vragen via PB
-
-
Citaat
Je menu navigatie achtergrond lijkt als 2 druppels water op http://rudolfbos.nl/portfolio/crimestreets/
:pidd, ik vind het heel veel op de layout van crimestreets lijken
wel jammer :hmm: -
@ tree ja ik zie het nu ook dat ie iets breder is, ik pas het vanavond wel aan
KyleM:cheer:
-
@ Cas
Zo ?:
-
Je moet ze sowieso kleiner maken en wat mooier is is de border op 0 zetten
Waarschuwing (Killingdevil): Ook deze reactie is offtopic! Wil het er nu even bij laten, maar volgende keer gewoon een banpunt.