Posts by Scarletti
-
-
Foutje. Dan was dat wss iemand anders xD
-
Had je al halve week geleden ofso toegevoegd op [email protected] maar weet niet of je hebt geaccepteerd
-
Heb je ook toegevoegd:D
-
-
-
-
Citaat
Ik ging vroeger ook designen, maar ben nadat ik mijn pc heb geformatteerd ben ik alles kwijt geraakt.
Waarom lezen de leden op CP nooit de beginpost goed door:S?
-
Topic mag verwijderd worden, omdat ik een gehele nieuwe wil maken/uitbreiden.
-
25 Euro vind ik zelf zeer meevallen, maar goed verder ontopic.
-
Je krijgt alleen de .PSD en ja ik heb dit zelf gemaakt. Er staat montana-designs, omdat dat mijn website is (montana-designs.nl), nu blij?
-
Is PWYL Source gratis?
-
Buy it now prijs: €25,-
Doorverkoop rechten: Geen doorverkoop rechten
Layout omschrijving:Zeer mooie en frisse layout voor uw game website, voor een prijsje van €25,-! Een koopje dus voor zo'n mooie layout! Kleine aanpassingen kunnen worden gedaan op aanvraag (zoals het veranderen van de grootte van de lettertype!)
Voorbeeld:
Kritiek graag via PM zodat dit topic niet vol gespamt worden. Alleen reageren wanneer interesse, anders wordt het bericht gemeld bij een van de moderators!
-
Heb niet zoveel verstand van domeinen verkopen etc. dus zou het niet weten:P
-
Domeinnaam(en) te koop:
elmaffia.nlHuidige registrar:
VersioDomeinen zijn apart verkrijgbaar:
JaStatistieken:
In de eerste maand was dit 400 bezoekers per dag. Site is tijdje down gegaan en heeft nu
minder bezoekers.Betaling via:
Paypal | OverschrijvingBijkomende informatie:
Startbod is gratis. Opbieden met 5 euro en buynow is onbekend (48 uur na laaste bod). Domein is inclusief hosting.
Het schijnt heel normaal te zijn op CP om offtopic te reageren. Graag ontvang ik geen offtopic reacties anders worden die direct bij een moderator gemeld!
Hoogste bod is tot nu toe 15 euro op SD: http://www.sitedeals.nl/domein…ffia-nl-vanaf-gratis.html
Bewijs van de eerste maand bezoekers is helaas niet aanwezig.
-
Ik zou eventueel ook mee willen doen!
-
Verkoop gaat niet verder. Topic kan gesloten worden en het voorbeeldje wat ik had geplaatst was niet recent en de kleine details waren dus nog niet afgewerkt.
-
Klopt, maar dat zijn de aanpassingen die worden gedaan bij aankoop. Zal zometeen wel een nieuw voorbeeld posten, maar alweer een reactie die niet met het kopen te maken heeft. Ik gooi dit topic er gelijk vanaf, want blijkbaar hebben leden op Criminalspoint moeite om de beginposts te lezen van Topic Starters.
-
Prijs is veranderd naar 5 euro. Volgende reactie die niet met het kopen te maken heeft word gemeld!
-
Ik heb een Gamers Layout gemaakt en dacht, hij is best goed gelukt dus verkoop ik hem maar. Je krijgt alleen de .PSD geleverd dus het is excl. basing!
Voorbeeld: Klik hier!
Niet rippen AUB!
Vaste prijs is 5 Euro en kleine aanpassingen zoals de site titel veranderen zijn gratis. Alleen reageren als je interesse hebt of een vraag hebt, anders zal ik je bericht meteen rapporteren bij een moderator!