Ik zei verder praten via PM! En wat ik Quote was van de laatste wijziging, maar nu zie ik dat ik nog 2 uurtjes moest wachten voordat ik mocht bumpen dus ik zit er blijkbaar naast. Excuses aan moderators. En nou weer ontopic blijven anders via PM.
Posts by Scarletti
-
-
24 uur zijn al afgelopen!
Citaat
Laatst gewijzigd door Malliet op 2009-10-10 13:20:04Dat is de datum en tijd van laatste wijziging niet van de aanmaak!
Verder praten kan via PM om het topic schoon te houden. -
-
Ik heb je een PM gestuurd;)
-
Zie laatste reactie. Hier kan dus een :slotje: op
-
Hahahhaha, slim opgemerkt Rugerk zie het nu ook:P
Dan zal hij eerst met bewijzen moeten komen dat hij de PSD heeft, anders vervalt mijn interesse.
-
Dan hierbij mijn serieuze reden:
- Ik kan deze layout goed gebruiken voor een OS Soccer Manager waar ik mee bezig ben. Deze zal dus geheel gratis zijn, en wordt dan voor iedereen beschikbaar. Ik maak gebruik van bestaande+zelfgemaakte scripts dus het is niet volledig uniek. De layout die ik tot nu toe heb oogt onprofessioneel en ziet er erg ingewikkeld uit, terwijl die van jou er juist simpel en mooi uit ziet en makkelijk te gebruiken;) -
Ik! Reden waarom ik hem wil hebben:
- Daarom; kortom geen reden. -
Ik ook.
-
-
Hoe bedoel je weer ruzie? Als hij gratis is kun je toch geen problemen krijgen?:O
-
Nog iemand geïnteresseerd?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.09 18:49:51:
Buy Now verlaagd naar 10 euro -
@Smile
Nee dat is niet mijn inspiratie alhoewel het er wel op lijkt. Ik heb het gewoon zelf gemaakt!
De link is gewoon juist geplaatst, want ik kan hem gewoon zien:S. De buynow is toch ook 24 uur na laaste bod.
-
Hierbij een mooie maffia outgame layout te koop. Bij aankoop worden de icoontjes, fonts, brushes, plaatjes en PSD meegeleverd.
Veiling:
Ja
5 Euro startbod
opbieden met 2 euro
buy-now 20 euro of 48 uur na laatste bodVoorbeeld:
http://img117.imageshack.us/i/outgame.png/
Vragen, opmerkingen of andere dingen via PM! Verder is dit ook geen Check topic dus kom niet aan met reacties zoals "mooie layout" of "lelijke layout"!
-
Nee, want de source is niet vrijgegeven en hier zijn al 1000'en topics over geweest! Gebruik de zoek-knop toch eens!
-
Outgame en ingame v2 zijn precies hetzelfde, dus waarom zouden we geld verspillen aan de ingame?
-
-
Die layout die jij hebt gepost is gewoon hier te download op CP. Verder heb je hem slecht gebased en je hebt veel dingen weggelaten en dat hij van jou en je vriend is geloof ik ook niet;)
-
Nee dat is het probleem niet;)
-
Deze is volgens mij niet vrijgegeven hoor, dus we gaan je niet helpen aan illegale zooi:O