Het is hier toch echt gratis dus een proffesioneel design kan je niet verwachten.
Posts by Jellev2
-
-
Dein grote bedrijven betalen goed voor goede programmeurs. Maar onderscheid jezelf maar van de ander. Zelfde geld voor crime game's 3 / 4 jaar geleden. Startte ik een crime 0 ervaring ik maak reclame op dutchleader. En verdien 100 per maand. Nu gaat dat lang niet meer zo makkelijk nu moet je investeren mooie layout, unieke opties, adverteren. De grote crime's zullen voorlopig wel groot blijven. Maar om nu een crime te starten en bij de top 20 van beste crime's te komen. Lange weg!
-
Nu zijn er al goede source vrij te downloaden. Alles word goedkoper. De php programmeur zal dus niet zoveel toekomst meer hebben. Alles word zo goedkoop mogelijk gedaan.
-
Config? Je moet toch database connectie hebben om een session_start() te kunnen opropen.
-
Vragen stellen is goed. Om scripts vragen is niet goed!
-
Is niet zo'n heel vaak gebruikt script weet ook niet of die wel te downloaden is. Misschien op maat laten maken?
-
Ik had in de eerste iddink ook geen problemen mee gehad weet niet of het snel bezorgd werd ofzo. Maar dit jaar moest ik wel vandijk aangezien school ze alleen betaalde via vandijk!
-
Als u dit script nog niet heeft zou ik het wel voor u kunnen maken. Neem maar contact op via PM.
-
Als u dit script nog niet heeft zou ik dit voor u kunnen maken. Voor meer info kunt u contact opnemen.
-
Is er een vergoeding voor?
-
-
Naam: Jelle
Achternaam: Eissens
Leeftijd: 14
Eigen site: Niet meer game-projects.net komt binnen paar dagen weer online
Php ervaring: Redelijk
AJAX ervaring: geen
FLASH ervaring: geen -
-
Werkt ontzettend bedankt!
Slotje
-
zelfde error
-
Can't use function return value in write context
-
1 om te testen
-
Zelfde fout.
-
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/jelle/domains/criminolz.com/public_html/ingame/index.php on line 14
Er zijn nog geen mededelingen geplaatst.Komt dit terwijl er wel een mededeling is.
-
Net even samen met alex ruter geprobeerd dit script geprobeerd goed te maken. We komen er beide niet uit.
PHP$nieuws = mysql_query("SELECT * FROM mededelingen "); $mededeling = $nieuws['mededeling']; if(mysql_num_rows($nieuws) == 0) { echo"Er zijn nog geen mededelingen geplaatst."; }else{ echo $mededeling ; } ?>
Als er geen mededeling is geeft die het goed aan "Er zijn nog geen mededelingen geplaatst." is er daarintegen wel een mededeling word er niks weergeven. Weet iemand de fout? We hebben veel dingen probeerd.