Ik heb er 13000 doe maar een bod
Posts by Jellev2
-
-
Je kan natuurlijk het beste even de belasting dienst bellen of mailen. Weet je zeker dat je niet opeens voor verassingen komt te staan!
-
Ligt natuurlijk ook aan wat voor afspraken er waren gemaakt. Welke bestanden inbegrepen zaten etc.
-
Fijn dat dein weer terug is! Dat kohana 3.0 ga ik voorlopig niet gebruiken. Eerst PHP beter kennen.
-
300.000 leden. Als 10.000 mensen daar geld aan uitgeven. Die geven elk 5 euro in de maand eraan uit. Heb je toch al een goed bedrag.
Maar ik snap niet waar om iedereen over banditi's omzet/winst begint hij wil de source niet de gehele website. Kom je waarschijnlijk wel minder duur uit. -
Ziet er goed uit. Met de juiste promotie kan je er veel winst uit halen!
-
-
Jammer dat je weggaat. Succes nog verder met je leven.
-
Ik heb nog geen PB gehad?
-
Kan je mij misschien een PB sturen met link. En misschien wat informatie met hoeveel er al is. (scripter)
-
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if ($_POST['submit']){ $leden = mysql_query("SELECT * FROM `users`"); while($o=mysql_fetch_object($leden)) { $email = $contact_mail; $naam = $gamenaam; $geen = $noreply_mail; mail($o->email,$_POST['onderwerp'],$_POST['text'],"From: $naam <$geen>; Reply-to: $naam <$email>"); } echo "Uw heeft succesvol een nieuwsbrief verzonden naar al uw leden."; } else { ?> <!-- Stuur een nieuwsbrief naar iedereen die op het spel is aangemeld inclusief jezelf! Dus als er iets fout loopt kan je het direct zien. --> <table align=center width=100%> <tr> <td class=subTitle><b>Nieuwsbrief</b></td> </tr> <tr><td> </td></tr> <tr> <td class=mainTxt> <p class="nieuwsbrief"> <font color="white">Hier kan je een nieuwsbrief verzenden naar al je leden inclusief jezelf.</font> </p> <p> <form method="post"> Onderwerp: <input type="text" name="onderwerp"> Nieuwsbrief: <textarea name='text' rows='10' cols='50'></textarea> <input type="submit" name="submit" value=" zend de nieuwsbrief "> </form> </p> </td> </tr> </table> <?php } } ?>
Probeer dit is -
Zou ik wat meer info kunnen krijgen wat er allemaal in moet?
-
Wat vind je ervan Ik vind de kleuren te donker. Plaatje past er niet echt bij. Balkjes zijn niet echt mooi.
Wat kan ongeveer de waarde zijn?1 euro sliced 5/10 euro
Wat kan er nog eventueel bij?Meer kleur balkjes anders maken
Graag ook een cijfer erbij 0/10 5Hou er rekening mee dat je een beginner ben. Dat je laat raten is dus goed. Maar ik zou deze layout's nog niet verkopen. Succes nog
-
Buy-now geboden voor realcriminals via PM.
-
-
-
Heb het er even bij gezet. Alle zijn geregistreerd bij transip.
-
Omschrijving product:Enkele domeinen.
Voorbeeld:
ditwashetlanvan.nl 2010-03-27 transip
pokenhandel.nl 2010-01-28 transip
slimesoccer.nl 2009-11-04 transip
uploadweb.org Namecheap
vidstrailers.com Namecheap
Startbod minimaal: €0,50
Opbieden met minimaal: €0,50
Buy-now/prijs:€4,00
Waarom verkopen: Doe er niks mee
Betaalwijze: Overschrijving | Bellen/SMS-en |Startbod is per domein.
-
-
Ieder zijn eigen mening maar ik vind hem nu al lelijk. Zo'n groot persoon. Schoen van rechter voet is weg. Het is meer een halo achtige layout dan een maffia. Ik zou opnieuw beginnen.