Adsense op de website zetten krijg je meer geld (xD) Maar goed gefeliciteerd. En ik verwacht wel met jou als leider dat de site beter gaat lopen.
Posts by Jellev2
-
-
Google komt zeker vaker langs dan 1x in de 2 weken. Op mijn website's komt die in ieder geval elke dag even langs. Me positie's veranderen ook steeds.
-
Tevens heb je kvk nodig om hosting te verkopen weet niet of je dat hebt?
edit door rick:
tevens heb je geen kvk nodig om webhosting te verkopen. Als je onder de 3000 euro verdient per jaar aan je bedrijf. Neemt de kvk je niet echt serieus. Spreek uit ervaring. -
Dit is zeer weinig hoor? Aangezien je bij versio 1000 mb webruimte en 15 gb dataverkeer voor 0,50 cent per maand hebt.
-
-
Ik was binnen 2 dagen level 31 maar had zo veel gespeeld dat ik het nu zat ben
speel nu af en toe singleplayer en co-op
-
Heb game-projects.net. Zeg maar als je wil kopen.
-
Ik wou het eerst ook gaan spelen maar duurde zolang voordat die helemaal uit zou komen etc. toen maar niet gedaan.
-
Ik ben zelf ook geband toen maar voor pc gekocht.
-
Bart smit nog legaal ook!
Heb er ondertussen al wat uurtjes op zitten. Prachtig spel. Jammer dat je niet zelf kan kiezen in welke map je gaat.
Citaat van MallietWeet iemand waar ik een serial kan vinden voor de download?
-
Ze kunnen het sowieso niet aangezien miljoenen mensen in nederland het spelen. En daar zullen heus wel cda'ers tussen zitten en je wil toch je achterban tevreden houden.
Ten tweede denk ik dat het gaat om het level dat je bij een vliegveld iedereen moet vermoorden die je tegen komt. Best gruwelijk level maar je moet 16 of 18+ zijn om het te kopen en dan moet je er wel tegen kunnen. Niet dat de mensen onder de 16 er niet tegen kunnen want is prima spel en ga morgen gelijk halen!
-
Illustrator
-
-
Als je de specificaties kunt geven kan ik wel een pakket aanbieden.
-
Het is maar wat de gek er voor geeft. Ik zou er nog geen tientje voor over hebben. Zijn gewoon vakken met tekst en in de header een plaatje.
-
F*ck, ik wou ook een wielrengame maken. Maar wou eerst genoeg budget hebben. Denk dat het dan toch maar plan b word.
Trouwens http://www.onlinewielrenmanager.nl/ bestaat ook al dus je bent niet de eerst.
-
Ziet er leuk uit. Layout vind ik er wel bij passen.
Ps. Hosting ligt plat is niet gehackt;)
-
Ik snap niet echt wat het probleem is dat Rick zo reageert. Als er op je website gezegd word dat een admin het spel verpest dan wil je toch ook weten wie het is?
-
Ik zou de balkjes veranderen. En de menu's mogen wel iets anders. Dit is te basic.
-