Posts by Jellev2

Ik heb niks gedoneerd aan giro 555 omdat ik graag die mensen daar zou willen helpen maar ik ga geen geld geven waarvan over een paar maanden/jaren weer een paar miljoen verdwenen is. Overigens heeft de staat voor mij al betaald ze hebben een schuld van 28 miljoen weggeveegd en 41 miljoen verdubbeld. En wie moeten dat betalen? De belastingbetaler dus ze kunnen niet zeggen dat ik helemaal niks heb gedaan voor haiti!

Nee, er niet helemaal geen exit staan. Ik had hier vroeger ook last van en ik werkte die exit; gewoon weg maar ik zou niet meer weten hoe...

Je wilt onbeperkt dataverkeer verkopen dat kan je nooit waarmaken. Als ik 50/60 gb per maand gebruik dan kunnen jullie dat waarschijnlijk al niet meer aan. Er zijn geen algemene voorwaarden. Dus ik zou gewoon mijn gang kunnen gaan en jullie hebben geen poot om op te staan als klanten boos worden dat hun hosting sloom word. Tevens vind ik dat jullie onproffesioneel overkomen door de taal die jullie gebruiken en de belofte's die jullie doen. Ik heb al geen interesse meer maar als je wil dat mensen bij jullie een hostin kopen zou ik er toch wat aan doen en de informatie aanpassen.

scarface Kan je even citeren waar hij vraagt om jullie mening. Hij vraagt om ideeen dat is wat anders ;)

@ RiiCk Waarom zou je dit als 17 jarige niet kunnen beginnen? Het is inkomsten generen op de een of andere manier en dit weer te doneren aan goede doelen. Kind kan de was doen of niet?

Jullie hebben nog niks gezien van de website of jullie hebben al een oordeel klaar. Misschien heeft hij wel goede bedoelingen? Laat hem zijn site maken als er dan alsnog blijkt dat het niet deugt hebben jullie nog een reden maar dit is gewoon een vooroordeel.

Ik heb nog het domein ditwashetlandvan.nl liggen doe er zelf niks mee is nog 4 maanden geldig. Wil hem wel ruilen voor iets dus als iemand nog iets heeft waar die niks mee doet en dit domein wil reageer of pb me!

Moet inderdaad voor elke extensie gebeuren. Heb namelijk geen .nl in me bezet. Vind ook dat je gegevens prive moeten blijven een e-mail adres en misschien nog een telefoon nummer en daar zou het ook geregeld mee moeten kunnen worden.

Ik ben momenteel bezig met diverse adsense site's maken die vanzelf geld opleveren. Als ik hiermee genoeg winst maak wil ik een goede rpg laten maken waar ik veel voor kan adverteren en dan hopen dat het een succes is. Daarvoor heb ik dat geld wel nodig!

@puddinghoofd. Het is natuurlijk in elke stad, elke school en elke klas anders. En er zijn ook zeker veel vmbo'ers die gewoon goed werken. En je hebt die mensen ook wel op havo en vwo maar toch minder. En dat is niet racistisch of discriminerend ofzo!

Ik citeer regel 5 uit de algemene voorwaarden "5, Indien de bestelling niet goed is dan geven wij geen geld terug gerantie gekocht = gekocht.". Als er dus een kapot product word aangeleverd kan er dan geen geld terug gegeven worden of een andere product terug krijgen?