Posts by Jellev2
-
-
Ze gebruiken vbulletin. Kijk maar op http://forum.xboxworld.nl/ dat is bijna hetzelfde alleen andere layout en hun gebruiken ook vbulletin!
-
Dat er betalingen verdwijnen kan er ook aan liggen dat als er met een gestolen telefoon gebeld word of dat er veel gebeld word met zo'n sim-kaart waar 10 euro opstaat maar die kosten geen donder. Bij zulk soort dingen betalen telefoon providers soms niet uit en kan mollie ook niet uitbetalen.
Ik zelf heb nooit problemen gehad met mollie maar ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk!
-
Waarom moeten buitenlanders wel een enkele reis terug krijgen en een nederlander niet?
Heel simpel als je zoon vervelend is thuis moet die naar ze kamer als je buurjongen vervelend is moet die weer naar huis. -
Ik geef toch ook mijn mening niet die van hun. Wat hun vinden moeten ze zelf weten!
Citaat van TaskForceZij vinden het toch ook niet storend als jij een petje op hebt? Wat is jouw f*cking probleem dan?!
-
Ik vind het gewoon heel storend als er weer een heel groepje meisjes met allemaal een hoofdoek staat en dat je bij sommige niet eens het gezicht kunt zien. Als ik een sok met 2 gaten op me kop zet ben ik al gelijk een terorist!
-
Denk je dat mij het wat uitmaakt of zij voor haar geloofsovertuiging een hoofdoek draagt of omdat ze het leuk vind? Dan zeg ik toch ook ja ik draag die pet omdat ik in mezelf geloofd ook een geloofsovertuiging. Maar dan ben ik opeens een grappemaker en een racist...
En bovendien de mensen met een echte burka daar kan je het gezicht niet eens van zien. Je weet niet wat er onder schuilt, de echte burka's moeten afgeschaft worden. Hoofdoekjes mogen misschien nog wel maar vind ik ook nergens opslaan!
-
Als hij word neergeschoten is het weer een reden om de (teroristische) buitenlanders op een enkele reis terug te sturen!
-
Mijn acc was ook gehackt, was jij dat? Ben je zo kansloos?
-
Ik ben voor Wilders. Hij zegt wat de meeste mensen uit nederland denken. Als buitenlander hoor je je te gedragen, de taal te leren en te werken.
Hij heeft niks tegen buitenlanders of moslims in het algemeen. Hij heeft alleen wat tegen de buitenlanders die een misdrijf plegen, en terrecht. Deze mensen moet je gewoon een enkele reis terug geven.
Het is toch te gek voor woorden dat er hier in elke stad een moskee staat en dat als je daar een kerk wilt bouwen je al bij voorbaat een kogel door je kop hebt.
Hetzelfde is als ik met een pet naar school ga moet ik elke les mijn pet afdoen, moeten meisjes met een hoofdoek of burka dat? Nee! Hun worden voor getrokken terwijl dit ons land is! ONS land!Ze horen zich te gedragen. Als ik iemand op de koffie vraag in mijn huis en hij gedraagt zich niet gooi ik hem toch ook het huis uit? Ik zit hem toch ook niet 2 uur op de wc zodat die dan weer normaal zou doen.
Ik vind gewoon dat wilders aan de macht moet komen, als dit niet gebeurd denk ik dat als we 10/15 jaar verder zijn dit een 2e moslim land is geworden. En je als niet-moslim niet meer veilig over straat kan. Zover mag het toch niet komen?
-
Wij zijn gewoon in de verkeerde tijd geboren. Als je 10 jaar eerder was geboren had je veel meer kans om unieke ideeen te verzinnen. Net zoals toen ik een paar jaar geleden een crime begon en ik 100 euro per maand verdiende met een bagger source. Nu zet ik een prachtige source alles werkt en ik haal nog niet de 50 euro. Maar we moeten er maar iets van zien te maken!
-
Veiling: Ja
Opbieden met: € 1,-
Startbod: € 5,-
Buy-now: € 15,-
Veiling eindigt: 24 uur na laatste bod.Domein is inbegrepen? Ja
Domein is geregistreerd bij: TransipHosting is inbegrepen? Nee
Hosting loopt bij: MijzelfInkomsten: Geen
Bewijs van inkomsten (link): Gister online gezet
Aantal bezoekers: 3
Bewijs van statistieken (link): Geen bewijs maar via nujij 3 clicks gehad.Link website: http://www.besteleenadvies.nl
Wat je krijgt:
Domeinnaam,
Layout(freetemplate, copyright laten staan!)
Content -
-
-
Volgens mij mag het niet. Je krijgt 1 account en zult daar je leven mee moeten doen. Ik had een website. Daar had ik adsense opstaan en ik wist niet dat je dat ook voor andere kon gebruiken dus maakt een nieuw account. Kreeg toen een mailtje dat ik al een account had. Maar wie niet waagt, wie niet wint!
-
Misschien handig om rekening mee te houden je moet eerst 10/15 euro storten voordat die 75 euro geactiveerd word.
-
-
-
Je kan niet verwachten dat een gratis source perfect is. Dit was gemaakt om van te leren. Toen de source niet verkocht is besloten door Richard om er een gratis source van te maken. Het zal niet geweldig zijn als je zelf al een proffesionele scripter bent. Maar mensen zullen geen gratis script downloaden als ze een proffesionele scripter zijn. Als je een goede source wilt zul er geld voor neer moeten leggen.
Ik vind trouwens dat er vergeleken met andere open source's dit een hele goede is met weinig bugs !
-
8 miljoen in 1 week, leuk verdiend toch? De mensen die dat geld innen zijn gewoon verkeerd bezig. Als alles in haiti voor iedereen kwam had ik zeker gedoneerd. Maar stel er komt nu veel eten drinken voorzieningen. Ze kunnen niet eens alles bereiken omdat gangs alles overnemen. Als de millitairen weg zijn zullen de gangs de spullen overnemen en is het nog voor niks geweest.