zit er hier iets bij wat je mooi vind ?
Posts by cwcw
-
-
wat is je logo nu ?
deze?
-
De url is ook goed hoor :O
Maar je kan gewoon helemaal niet meer op mafiabase de paginas laden niet -
ik snap niet waarom maar ik ben verbannen van je site?
Geen toegang
Geen toegang: je bent verbannen!
Reden van de ban: Linkpartners misbruik (geen beginnende websites)
Ben je het oneens met je ban? Stuur een e-mail naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
CriminalStyle Crewals je afhaalt kan ik wel wat voor je maken ?
-
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
* Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren
van cookies.dit krijgen we dan te staan als iemand vast zit en naar de gevangenis doorgestuurd moet worden
-
jawel maar ik denk dat hij index.php bedoelt want index 2 staan andere dingen in
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.08.10 19:43:01:PHP
Toon Meer{ $bajes2 = mysql_query("SELECT UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd` FROM users WHERE id=" . $data->id); $bajes1 = mysql_fetch_assoc($bajes2); $datijd = $data->gevangenis; $tijdverschil1 = $bajes1['baktijd']-3600+$datijd-time(); if ( $bajes1['baktijd'] + $datijd > time() ) { header("Location: ./?a=news"); } elseif($data->gevangenis >0){ mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='0' WHERE `id`='{$data->id}'"); $data->gevangenis = 0; }
hier heb je meer aan denk ik
-
Citaat van RiiCky
hmm ben ik niet met je eens. je vergeet toch ook niet hoeveel 4+4 is na 5 jaar?
Iets wat je lange tijd gedaan hebt moet gewoon in je hoofd blijven zitten. Anders is je niveau zeer en zeer laag.
4+4 is heel wat anders want in je dagelijkse leven komt het nog vaak voor bijv als je in winkel werkt je hebt 2x 4 broeken naast elkaar hange weet je dat 8 zijn maar scripten is niet 4+4 maar meer 9384934X20392320 of 232332 delen door 344343 ofso
-
al geprobeerd maar het lunkt niet denk niet dat het aan jail.php zelf lingt maar meer erom heen zoals index.php enzo
-
we werken samen een beetje aan mafiabase de link is http://tinyurl.com/35uz7bw
-
Beste leden,
Op de spel van mafiabase (die ik ook help) is er volgens mij een lastige bug,
namelijk gevangenis.
Het zit namelijk zo waneer iemand in de gevangenis komt te zitten krijgt hij een beeld van de pagina kan niet worden geladen,
omdat deze bug een beetje bekend is hoop ik dat jullie me kunnen helpenMVG CWCW
-
-
-
-
-
http://www.crimeway.com/test/ deze misschien ?:) voor 150 euro mag je hem hebben
-
zeg ik dat nee lees eens goed
en ik heb verwijdert dat mensen niet bieden
-
geloof het of niet dit is echt waar
ik kreeg het van melvin en heb bewerkt maar we wisten neit 100 % of hij die gemaakt had of gedownload maar ik had bewerkt omdat we zoveel hadden wisten we het niet vandaar dit misverstand maar dit zal niet meer voorkomen
-
Ik heb nooit geweten dat deze illegaal was ik heb deze gekregen en bewerkt
-
-
Layout2 toegevoegd:D