Nog meer mensen ?:)
Posts by cwcw
-
-
Ja maar dan weet je tenminste dat er leden zijn die geld uitgeven etc
-
-
Nu zien jullie dat criminalspoint een kinder point is dit soort dingen mogen eigenlijk niet eens voorkomen,
We zijn hier om elkaar te helpen maar in plaats daarvan zijn mensen elkaar aan het haten en doen ze zeer dom tegen elkaar ZEER Kinderachtig dus!
Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van de host maar heb hier en daar wat gehoord,
En niks negatiefs en ik weet zelf ook dat Willem eerlijk is en geen bedrieger Zeer jammer dit! -
Ja dat snap ik maar ik bedoel ik heb deze eens online gezien bij u ik vroeg me af of je de ingame erbij kreeg als dat zo is wil ik deze hebben
-
Is alleen Layout 7 (Criminals layout) is dat + ingame en meteen te gebruiken of heb ik dit mis ?
-
Zijn ze met dooverkoops rechten en vervallen de rechten dan bij u ?:)
-
Wat doet er niet aan inloggen ?:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.06.10 20:15:55:
hij doet het weer! -
Beste leden,
Ik zoek nog mensen die mij willen helpen,
Ik heb laast de source van f.remory gekocht,
En ben hem nu bezig om te herbouwen vertalen en herscripten.Nu zoek ik mensen die mij willen helpen met: maken van "Het Verhaal, Index tekst" etc (geen scripter of designer dus).
Ik zoek ook nog mensen die de site willen testen of het bugs bevat.
Site link: http://www.mafiacorruption.us
Geen onnodige comment aub de gene die helpt krijgt credits in de game en hogere functie als we klaar zijn met het te herbouwen.
Met vriendelijke groet,
Cwcw
-
Gevonden!:slotje:
-
Skynet ik doe het niet zo zeer om er wat mee te verdienen maar om ervaring mee op de bouwen
-
Beste leden,
Weten mensen nog leuke maffianamen voor een crime ? het liefst geen maffia crime etc maar bijv capone of genovese corleone etc.Controleer ff of hij zowel .nl als .com vrij is anders heb ik er niks aan :$
Alvast bedankt!
-
-
-
bedankt voor het veranderen
@ Superior nee ik ben totaal geen sfeer verpester maar sommige dingen gaan te ver maar ga maar verder met ouwehoeren
-
Nee godsdienst belachelijk maken is niet grappig en niet vet
en ik vroeg het netjes en nick ik ben zo gelovig ja ik verander voor niemand
-
<Ff sirrieus dit @ Lancer Aub geen geouwehoer over godsdienst en als het zou kunnen dat plaatje weghalen.>
-
Jaaaaaa :$
-
Wie heeft cp gemaakt :O
-
Wie heeft hierboven betaald voor ad voor crimeway ?(L)