Wat is je budget ?
Posts by cwcw
-
-
-
-
Misschien zou het handig zijn om een voorbeeld online te zetten ?:)
-
-
ik heb even snel wat gemaakt (niet als animatie) als deze je bevalt dan maak ik dat wel maar ik weet niet echt wat jou smaak is als je even wat tips geeft qua kleur enzo dan kan ik meer eruit halen mocht deze niet goed zijn
-
Ik ben vanavond om 10 uur online ik zal een leuke voor je maken als je tot vanavond geduld hebt:)
-
oke ik zals eens kijken
-
[offtopic]Ten 1e hoef je niet offtopic te gaan
ten 2e ik zou wel zeggen als ik heb zelf wou verkopen zou ik hier vermelden met doorverkoop rechten wat dus niet het geval is
ten 3e volgens mij wil jij het niet hebben dat ik jouw layout niet wou kopen (mijn gevoel)
en ten 4e noem me geen gast want ik ben geen gast ;)[/offtopic]Waar denk je zelf aan noem eens een start bod.
-
Dat weet ik nog niet misschien gebruik ik hem voor een banditi versie hoeveel dacht jij zelf aan ?
-
5 euro
-
Een maffia source + layout voor een layout ?:P
en hoeveel kost de 1e layout ?
-
Wat voor een maffia source wil je hebben dan ?
En verkoop je de 1e layout ook los ?
-
Kan niet dat je niet af hebt gekeken je hebt je inspiratie uit maffiagame gehaat je kunt het niet ontkennen
-
Bedankt dat je mij ook bij hebt gekozen Nillas
-
Mensen graag reacties plaatsen waar de crew wat aan heeft!
En ga hier cp niet afkraken!
-
Iedereen mag zeggen wat die vind ik heb hier een pm over gehad
-
Thema: Tune game
Kleurenschema: Banditi ingame
Voorbeelden: http://www.banditi.nl
Doeleinde: Tune game -
[offtopic]Sorry als dit op die van Skynet lijkt als Skynet dit erg vind ontvang ik graag een PB:)[/offtopic]
-
Beste leden,
Omdat er een beetje veel spanning is tussen leden en crew members heb ik bedacht om het volgende te doen het is leuk en misschien krijgen de mods tips die ze kunnen gebruiken en koen dat hij bijv. iets aan kan doen.
Het volgende wat je moet doen is schrijven wat je goed, slecht aan criminalspoint vind en wat je tips zijn voor eventueel de crew.
Ik begin wel als eerste:)
PHPGoed: De hulp van de mensen Slecht: Te snelle banpunten Tips: De crew mag meer naar de wensen van de leden luisteren
______________________________________________Met vriendelijke groet,
Cwcw