Bod genoteerd mafiabase:D
Posts by cwcw
-
-
Dan weten mensen dat ik tenminste actie onderneem en niet een verkeerd beeld krijgen zoals de meeste dat nu hebben
ik heb hem gewoon doorgelinkt naar mafiabase ik denk dat ik helemaal stop op het internet
veel plezier allemaal ik zal af en toe komen om mensen te helpen enzo
allemaal veel succes op cp
Cp blijft ownen!
-
Beste leden,
Zoals jullie al weten was ik opgelicht en had ik allemaal scripts en source op mijn site terwijl ik hier geen recht voor had.
Daarom stop ik nu ook met crimeway en wacht ik af tot dat ik nieuwe sources en layouts (100% legaal) heb dan kom ik weer online met de webshop
Met vriendelijke groet,
Cwcw
-
Oke anders mischien 3 euro meer voor de crimz source van cas ?-_-
-
Jup dat klopt maar deze mensen zijn zielig de enige wat je kan doen is zijn ip en zijn adres vinden en voor zijn deur gaan staan je krijgt nooit meer last van ze
Mensen stoppen zelfs met crimes door ddos etc
-
Oke nu gewoon bieden (voorbeeld toegevoegt)
-
http://welcome.hp.com/country/nl/nl/cs/home.html ik heb die laptop zelf ook en hij doet soms raar met tv card ofso maar je moet die stuurprogramma's downloaden
-
oke, PB verstuurd;)
-
[offtopic]Ik heb alles afgehaald wat illegaal was (ik ben opgelicht;))[/offtopic]
Betaal mogenlijk heden: Wallie, Ideal, Bellen
-
Je weet maar nooit hier op cp
zullen altijd wel *** ventjes tussen zitten die dat doen.
PB verstuurd!
-
Wat bedoel je online voorbeeld ? of prt sc van map img?
want online voorbeeld doe ik niet hier kunnen ze zo pakken
-
Beste leden,
Ik ben bezig om layouts te verkopen om scripts te kunnen betalen voor crimeway.com
Deze layouts zijn incl slicing.
Ik heb deze gemaakt met behulp van Melvin.Nu willen we deze verkopen.
Beginbod: €5
Opbieden: €2
Buynow : -Als er niet genoeg geboden word dan zal deze vaker verkocht worden en op crimeway gezet worden.
Betaal mogenlijk heden: Wallie, Ideal, Bellen
Voorbeeld1: Maffia ingame layout 1
Met vriendelijke groet,
Team Crimeway
-
-
Omdat ik niks met crimes meer te maken wil hebben en crimeway was best bekend dus vandaar:P
Maar mijn reputatie heb ik te danken aan oplichters onderanderen ferhat
Maar ik ben mezelf nu aan het beteren
Crimeway is nu 100% legaal niks illegaals meer erop!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.10 21:22:48:
nieuwe legale layouts toegevoegd:D -
-
PB verstuurd
-
-
-
-
Nee ik heb altijd al gezegd dat ze niks kunnen maken ik wist dat ze bluften maar ik heb het ook aan mike of wie het ook was via email duidelijk gemaakt
ik zei niet omdat het moet want het moet niet maar omdat je veel moeite en tijd aan hebt besteed heb ik hen weggehaald