4e jaars vmbo-kader over paar weken examen morgen praktijkexamens van mijn richting (voertuigen techniek) daarna door naar mbo bbl 2 deltion in zwolle
Posts by lhmedia
-
-
of gewoon kijhard milf?
-
http://www.aardvarktopsitesphp.com/ als je hem ook wil hebben staat gewoon in de footer
-
ja je krijgt een hoofd acount en bij direct admin heb je 2 panelen 1 paneel voor je eigen hosting zoals je nu waarschijnlijk hebt en 1 paneel om gebruikers aan te maken of te beheren. je kunt ook aangeven hoeveel dataverkeer ze mogen en opslag enz. tenminste zo werkt mijn reseller maar ik heb hem bij antagonist gekocht.
-
-
wat voor grafieken wil je precies dan? staaf of cirkeldiagram zeg het maar??? miss dat ik dan wel even poging kan doen op google voor je.
-
ik had er ook 1 die stuurde mij 1 link gelijk verwijderd ma ik heb gewoon alles uitgezet elk irritante deuntje van msn:p zie vanzelf wel wat onderin beeld knipperen:p
-
stuur me maar keer pm wil ik het wel voor je doen.
-
patrick ik ben het niet met je eens:p
bij ons op school staan 3 derbi's met een scr corse uitlaat. deze uitlaat is niet tekoop in nederland voorzover ik weet is een duitse uitlaat. 1 derbi heeft een 17.5 mm caberateur en gaat rond de 120 ofzo die andere net tegen de 100 aan. en beetje met je vertanding zitten kloten hea:P
-
geen bewijs? niet betalen! dan is het een fout van ome agent. als ome agent iets verkeerd opschrijft kun je klacht indienen en hoef je hem niet te betalen maar laat staan dat je geen papiertje krijgt waarom zou je betalen? je kunt zeggen dat die kerel je heeft genaait en jij daar nooit bij bent geweest want jij hebt dat gele papiertje nooit gekregen???? dus waarom betalen??
130 voor sprinter?
beetje zwak vind je niet die dingetjes gaan hier in de buurt over de 150 130 kun je met 50 cctje nog wel halen:P tenminste als het een derbi is dikke scr corse handmade uitlaat eronder 17.5 millimeter carburateur en je zit al over de 100 heen:p
-
-
mollie eurobellen enz. enz. enz.
-
-
-
nu we het over windows xp hebben is miss beetje offtopic ma ik wil hem ook opnieuw installeren volledig legaal maar ik wil me bestanden niet kwijt hoe te doen??? stuur ma gewoon pb anders word het teveel offtopic:p
-
-
snappe jullie de grap al dan?:p ik ben er al achter(xD)
Door alleen tekst te gebruiken help je YouTube om $1 per seconde te besparen op kosten voor bandbreedte. Klik hier om terug te gaan naar de normale YouTube enne... 1 april!
ze besparen helemaal geen 1 dolar:P
en...External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.die laatste fool zegt al genoeg he:p de meesten weten wel wat daar de vertaling van is:p
-
-
tsja ik bekijk het gewoon nuchter het bestaat niet alles is te verklaren...
naja bijna alles dan maar ik geloof niet in geesten.
-