ja ik kan je het wel aanbieden maar dan word ik aansprakelijk aangesteld omdat ik woonachtig ben in nederland. en hier mag het niet dus mijn host is ook gehost in nederland. en hoe het in belgie zit weet ik ook niet.
Posts by lhmedia
-
-
licht eraan hoeveel data verkeer en opslag je nodig bent:p dan kijk ik wel even rond wat de meeste bedrijven ervoor vragen ga ik er wel iets onder zitten. hij is gewoon gekocht bij antagonist dus is een erkend bedrijf met nooit downtime tenminste heb ik nog niet meegemaakt.
-
ik heb gister me eerste examen gehad:P nederlands viel reuze mee morgen wiskunde donderdag engels en vrijdag natuurkunde en dan ben ik er alweer van af:P
-
ik heb evt ook nog wel plekje vrij in me reseller hosting voor je? hij is gehost bij antagonist domein moet je dan zelf even achteraan gaan. ik kan wel leuk prijsje voor je maken evt.
-
hehe laffaards van brein ze worden gewoon ja hoe zeg je dat "genaait" waar ze zelf bij zijn:cheer:
-
haha vind wel grappig om te zien ik zelf ben wel veel online maar reageer weinig maar vind dit wel leuk om te weten wil graag wel wat meer zien:D
-
denk aan freewebs enzo. ik denk niet dat mensen het hier gratis gaan doen of zet joomla online of een ander cms systeem.
-
-
-
-
-
die outer glow heb ik gedaan omdat ik beetje een neon achtig effect wou maken. ik vond dit zelf wel redelijk mooi maar die bg ben ik nog niet tevreden over of vinden jullie die wel mooi? die sterren heb ik ter opvulling gedaan ben ik ook niet echt tevreden over ga morgen is even kijken of ik daar iets anders voor kan verzinnen. bedankt voor de positiefe reacties.
-
hee jongens,
het is alweer tijdje geleden dat ik een avatar heb gemaakt en 2 dagen geleden dacht ik goh kan wel weer is wat gaan verzinnen. na lang gedenk en bedenk wat ik nou is zou kunnen maken ben ik hierop uitgekomen. het geheel vond ik zelf op zich wel mooi alleen voor de background ben ik niet helemaal tevreden ik hoop dat jullie mij misschien wat kunnen aanvullen?
-
@ je begin topic
je kunt een <a tag ook zo een class meegeven:
<a class="link_1" href="...">link</a>
en dan vervolgens in de css
a.link_1
{
hier de style...
}zo vermijd je elke keer een apparte div te openen.
-
waarom zou ik me verder gaan bemoeien met engels als ik dat niet meer nodig ben op me vervolgopleiding?
-
[offtopic]3 op me eindlijst haha(xD)[/offtopic]
-
hee iedereen. ik heb een site gevonden met geweldige photoshop tutorials alleen 1 probleem het is een engels site. nu voelen jullie het al aankomen mijn engels is bagger. heeft iemand van jullie een goede tip die ik kan gebruiken? nee geen google vertaal machine dan krijg ik allemaal rare zinnen.
alvast bedankt:D
dit is de site:
http://www.blog.spoongraphics.…ight-streaks-in-photoshop -
kijk en leer:
http://validator.w3.org/check?…29&doctype=Inline&group=0
http://validator.w3.org/check?…ent=W3C_Validator%2F1.767ps. <br> en <center> en al die tags zijn verboden in de slice wereld zeg maar. ik voeg dat altijd toe aan de css. is het ook gelijk een stuk netter.
-
haha okee had geen zin om hele topic door te lezen:p
-
dein, als je nog geen slicer hebt kun je wel even contact met me opnemen via msn of via pb liever niet via de site me outlook is kapot:p maar ik hoor het wel:D