Posts by lhmedia

ja klopt cas is ook mooi nummer ma is hem niet:p agja ik zie hem vanzelf wel keer voorbij flitsen hoop ik:p

ik zelf op donderdag avond. maar ik weet dat tmf dance chart de hele week hetzelfde is volgens mij. ja ik weet het is opzich best dom heb het ook opgeschreven maar ben het papiertje kwijt:(

hee iedereen is wel beetje erg offtopic en ook dom:P maar ik zoek een nummer hij is de afgelopen week gedraaid op tmf in de tmf dance chart. enkel ben ik vergeten hoe het nummer heet hij stond op plaats 6 ben al 2 dagen aan het zoeken maar kan hem echt nergens vinden en op de site van tmf kan ik ook niks nuttigs vinden:( hopelijk weet toevallig 1 van jullie het? bedankt:D

miss kleine tip? in de clip kwamen geen mensen voor enkel de tekst zag je voorbij komen. hoe hij verder gaat weet ik helaas ook niet precies meer.

hee iedereen,

is er toevallig een programma om te checken of je pc een internet lek heeft? ik heb zo'n gevoel dat internet ineens een stuk trager is en heb niks bijzonders gedownload vrijwel niks eigenlijk.

bedankt

zover was ik al(xD) de link naar je eigen portfolio:p zag wel dat je soort subdomein krijgt ofzo maar zie niet egt duidelijk een link klik hier voor je portfolio ofzo. kleine tip:P

Geslaagd:D en ook al aangenomen op deltion:D

komt mooi uit want dit weekend is tentfeest in mijn dorp dus daar worden de nodige biertjes wel gedronken:D:cheer:

ik heb dit afgelopen schooljaar gehad en dat was van engels cijfer telde wel zwaar mee maja beetje goed praten en yes en no zeggen en zo kwam dat wel goed:p

die login en wachtwoord zijn gewoon een voorbeeld want die pagina kun je volgens mij ook bezoeken als je uitgelogt bent. maar het licht er maar net aan of toevallig een admin ernaar kijkt bij 1 site duurde het een paar uur en bij de andere 2 dagen dus verschilt elke keer:p

misschien kun je overwegen om een laser printer aan te schaffen. enkel ik weet niet of daar alles op kan zitten wat jij nodig bent.

ik zelf gebruik ook een laserprinter verbruikt bijna geen inkt( heet eigenlijk anders dacht ik) en haarscherpe afdrukken en ze zijn ook redelijk snel.

that's me:p

ps. ik ben niet voor niets lid op hyves van de vragen om R&R is zwaar triest hyves:p vind dat net zo levenloos.

ik kan wel ff wat doen ik zag dat je het graag gratis wou ma zou je er miss iets voor over hebben als ik wat laat zien?

je beledigt mij met wat ik doe WoutR;)

ongtopic die link van diestro heb ik ook gebruikt daardoor kan ik het en veel heel veel proberen:p gewoon zelf paar layouts in elkaar prutsen met photoshop en dan proberen te "basen"