Posts by lhmedia

je kunt margin-top ook in procenten doen dacht ik als je beetje kunt reken kun je uitrekenen hoeveel % er tussen moet dat gaat dan automatisch mee met je resolutie want hij neemt dan gewoon het aantal %ten van je beeldscherm hoogte.

Shaggie dat is verleden tijd:P tegenwoordig moet je ook praktijk doen is sinds 1 maart ingegaan en ik was net ff 23 maart jarig dus de "lul" daarvoor moest je idd een toets maken en kon je je rijbewijs aanvragen.

hehe geef je nu maar alvast op voor theorie tis zomertijd en iedereen wil nu zijn rijbewijs halen. als je theorie hebt gehad heb je nog een klein en best duur probleempje is praktijk examen heb ik ook gehad. dat duurt nu ong een maand ofzo hier in de buurt voordat je aan de beurt bent. dus ga maar vast druk aan het leren. en zorg dat je theorie in 1 keer haalt des te eerder je jezelf kunt aanmelden voor praktijk dit kan wel bij een rijschool in jouw buurt gewoon even op de website's kijken staat vaak wel aangegeven of hun ook scooter praktijk doen mijn rijbewijs heeft me rond de 350 euro gekost met theorie en aanvraag en praktijk alles erin. veel succes ermee:cheer:

die programma's zijn allemaal leuk en aardig je kunt ze idd gratis op je pc krijgen maar totdat je gaat scannen op je drivers enz. hij zegt dat je alles moet updaten of downloaden in jouw geval en dan laat hij je betalen je weet dan enkel welke drivers je moet hebben dus heb je alsnog hetzelfde probleem als hij niet wil betalen. ik had zelfde probleem namelijk:P ik ben naar de winkel gegaan waar ik me pc heb gekocht en hun hebben mij aan cd geholpen omdat mijn vader er vaste klant is ofzo.

ik heb het even bekeken maar ben het totaal met shahiem eens. je basing is egt slecht heel slecht dit is gewoon te slecht voor woorden zie niet eens html/body tags staan moet raarder worden? enkel met het domein zou je wat kunnen.

lollas,

we kunnen er niks aan doen dat jij gay bent hoor?

maar de rest bedankt voor reacties plaatjes is dus toch niet voor mij:p ga me wel verder verdiepen in banners:D

hee iedereen,

ik ben maar weer is aan het photoshoppen gegaan en ik heb er 2 resultaten uit gehaald die kun je hieronder zien graag zou ik van jullie weten wat jullie ervan vinden en wat ik de volgende keer beter zou kunnen doen bedankt:D

de laatste 2 vind ik persoonlijk wat minder.

was van plan te gaan maja was gezeur met treinen ofzo ik moet nogal stukje naar almere toe:P dus ga ik maar dichter in de buurt uit:P

ik heb eventueel nog wel een site liggen is een dealergame script mensen kunnen zich aanmelden en dan hun eigen dealergame runnen enz. weet niet of dat wat is? moet dat dan wel overleggen als je zoiets wil site is niet van mij alleen. als je vb wil ontvang ik graag een pb.

Aan wat ben je verslaafd?
    sigaretten (roken)

Hoe lang ben je hier al verslaafd aan?
    inmiddels 4 jaar

Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?
    12e

Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?
    ja sinds ik werk rook ik stuk minder.

Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?
    ja

Hoe lang duurde je langste stop?
    1 zwaar weekend

Zou je graag willen stoppen?
    nee. omdat ik er gewoon geen zin in heb om te gaan stoppen begin er toch wel weer aan.