uuuhm je zult dat toch echt zelf doen hea? wie weet anders jouw wachtwoord? en om er zomaar op los te gaan schelden word je er zelf ook niks beter op denk dat de mods hier dat niet leuk vinden:p en tsja ww maar is veranderen?
Posts by lhmedia
-
-
aandelen? zodat de spelers kunnen investeren en daardoor dus meer atracties in hun park kunnen kopen.
-
-
-
ik heb deze layout gemaakt voor iemand maar die is nooit komen opdagen met geld dus ik dacht mischien kan ik er iemand anders plezier mee doen. tekst word aangepast en er kunnen eventueel kleine dingen aan gebeuren.
startbod 1.30
opbieden met 1.30 (ivm eurobellen)je krijgt hem gebased hij is zoals je kunt zien html en css valide. psd krijgt u er ook bij.
-
-
-
ik heb geprobeerd om jullie tips op te volgen. ik heb nu dit: nu zit ik nog steeds met 1 probleem wat te doen met het tekstvlak?:x(xD)
http://img527.imageshack.us/img527/1157/previewv.png -
vaak staat er in de het config bestan al session_start(); check dat even. zoja dan moet je de session_start(); uit het script hierboven weghalen.
-
Descoo zou wel kunnen
maar het kan ook zo zijn dat je in een ander script al session_start(); hebt staan als je die dubbel hebt start hij de session dus ook 2 keer en dat kan niet klein beetje zoeken
-
glasvezel internet of hoe heet dat nieuwe internet?
-
-
-
haha je kunt denk ik wel een pm verwachten want echt rustig blijf ik er niet onder heb ik 1 error weggewerkt komt er weer 1 bij dusja dat schiet niet echt op haha
-
ik zal een begin maken maar het rare is dit is de eerste keer dat ik dit heb met de vendetta source op me oude hosting had ik nergens last van.
-
haha maar geen idee waar te beginnen met zoeken 1 hint?:p
-
ik heb een probleem met vendetta ja ik weet het criminolz is stukken beter:p maar ik wil deze source toch nog een keer proberen. maar nu heb ik hem on gezet geeft hij ineens heel veel errors licht dit aan me host of is de config.php bugged?
-
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2120/13.html klik daar is. daar staat het tussen de reacties hoe je admin paneel compleet toevoegt. ook handig om even te checken of je Ja met hoofdletter hebt?
-
-