Posts by lhmedia

ik zat te denken verwerken in een zoekfunctie dat als je bijv. dlajdkfoxi intikt bij zoek en op enter drukt hij je omleid naar de admin login.

Citaat van Dein

@ lhmedia:

Ik heb hem ook aangegeven bij ecops.be + screenshot van de huidige status van de website en een hoop bewijsmateriaal waar men niet zomaar onderuit kan ;).

die zit nu dus serieus in de problemen?:p

Citaat van Dein

Nee, dat is niet letterlijk bedoeld :p, maar meer gericht naar weg met die troep!

Dingen verkopen die iedereen binnen 2 minuten kan krijgen, hoe diep kun je zinken?
    Mag de banditi source wel verkocht worden? :') (anders ook nog even bij banditi klagen :O)

banditi is toch gewoon freeware?

hmm ik vind het zo wel mooi miss dat ik wat aan die buttons ga doen. maar iemand nog iets voor content? want op elke pagina contact formulier vind ik beetje overbodig.

[offtopic]ja idd die kjel loopt me idd op te scheppenxD layout namaken kan iedereenxD beetje knippen en plakken lang leve de kleuterschool maarja die loopt in ieder geval meerdere mensen dus af te zijken merk ik?[/offtopic]

Citaat van Killingdevil

Ik denk dat hij wilt dat je gewoon admin tikt, zonder dat je dat in een veld doet.

Dan zou je een keyEvent aan de body moeten hangen. Denk dat dat het makkelijkste gaat met jQuery.

dat bedoel ik als ik zoiets zou kunnen vinden zou het helemaal perfect zijn. dus ff bij google keyevent intikken?

die maffia_kelly_ ofzo kan niet eens tegen kritiek ik geef hem kritiek in de hoop dat die er wat mee doet stuurt ie me pm's ja dealergame is slecht enzoxD jij hebt nog veel de leren stuur ik hem terug het is toch jij hebt veel te leren? stuurt ie niks meerxD wel beetje laag maarja. wat moet ik precies mailen? doe ik mee:D

dat kan ik ook nog wel ?x= enzo maar gewoon als je op je homepage bent je tikt admin in niet in een veld ofzo je tikt admin en je word doorgestuurd naar admin paneel.

ik ben op zoek naar een javascript dat moet werken alsvolgt:

je tikt bijv admin in op je website als je dat ingetikt heb ga je naar het admin paneel. ik weet dat zoiets bestaat maar ik heb geen idee welke zoek tag ik moet gebruiken bij google. al op verschillende javascript site's gekeken maar niet kunnen vinden.

Pluspunten: font
    minpunten: beetje blokkerig en die cartoon zitten daar geen rechten op?
    Waarde?: 1 euro
    Commentaar: ik kan zien dat je beginnende photoshopper bent maar het begint wel te komen

ja ik weert het hij is iets te klein uitgevallen als die klaar is ff uitvergroten:p maar ik weet niet wat ik moet doen met content iemand ideeën?:D

Citaat van tree

Ja ik weet het, maar ik vond hem ontzettend mooi en wat kan je anders voor een voetbal-achtergrond gebruiken dan een voetbalveld :(

[offtopic]Ik heb de achtergrond zelf gemaakt met Photoshop, en niet gekopieerd van een andere layout![/offtopic]

idd heb je gelijk aan miss iets met gras ofzo? op photoshop-tutorials staat daar mooie tut voor.