http://www.dealergame.net heeft nog wel een plekje over:p
Posts by lhmedia
-
-
@puddinghoofd dat is weer totaal iets anders maar goed:p
ik vind het eerlijk gezegd wel weer is tijd worden voor een nieuwe lay-out daar was een maand geleden ofzo nog een hele drukte over maar ik heb er nog niet veel van gezien. ik weet het het licht stil ergens maar ik vind het nu wel goed moment voor een andere frisse lay-out
-
-
[offtopic]@TerrorSheep
nice hacking guide heb der zeker veel van geleerd:cheer:[/offtopic]
-
Citaat van sloosmedia
op die site heb ik dat plaatje ergens gevonden:p maar waar:x
-
-
-
-
Citaat van Cas
ziet er wel geinig uit maar dat kan ik zelf ook nog wel met photoshop sorry word hem ook niet
-
-
Citaat van tukkie
Mijn inzending:
http://img27.imageshack.us/img27/8297/naamloosed.pngsorry is niet echt iets wat ik zoek zoek een zakelijk logo.
-
-
-
pm ontvangen en is geregeld.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 19:19:55:
ik ben nog op zoek naar een kleine opdracht die ik op kleine termijn kan uitvoeren. -
-
ik hoor het graag mocht het zover zijn.
-
ik ben al redelijke tijd bezig met het coderen en slicen van layouts en hoop hier dus nu ook een leuk zakcentje mee te verdienen mijn prijs per layout die gesliced moet worden is 9 euro te betalen via mollie.(hoe en wat regelen we dan) dus heeft u een layout liggen die gesliced moet worden stuur me dan een pb of reageer in dit topic
voorwaarden:
-ik geef geen datum wanneer hij klaar is(komt door school enz.).
-de prijs staat vast word niet over gesproken.
-betaling via mollie en geen andere mogelijkheid momenteel beschikbaar.
-ik neem maar 1 opdracht tegelijk aan dit voorkomt vergissingen . -
zit er op het moment niet in is wel klein admin paneeltje waar je een overzicht hebt over de leden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.09 17:08:43:
bump
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.10.09 13:46:29:
bump
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.12.09 19:53:38:
Is nog steeds te koop.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.12.09 19:53:49:
*bump* -
-
@larsisgoed9
hij blijft er gewoon op staanlars1134
het idee is opzich vrij simpel je maakt een acount aan. je krijgt een beheerders paneel met enkele opties album aanmaken album beheren(foto's toevoegen verwijderen naam van de foto's weizigen) je kunt ook youtube filmpjes toevoegen via het beheerders paneel.