Posts by lhmedia

beste iedereen, ik ben op zoek naar werk.:p

Soort werkzaamheden:
    Basen van je layout.

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Ik base een layout voor u crossbrowser geschikt. De layouts die ik base zijn css en xhtml valide volgens de w3 school regels.

Kosten:
    9 euro voor cp leden.

Betaling:
    U kunt betalen op de volgende manieren: Ideal, Bellen en wallie. (momenteel geen andere mogelijkheden beschikbaar.)

Deadline:
    Ik geef geen exacte datum dat het gedaan is dit i.v.m. mezelf te beschermen mochten er dingen gebeuren in mijn privé leven. Maar mochten er geen dingen gebeuren in mijn privé leven gebeuren is het vaak dezelfde of de volgende dag af.

Voorbeelden:
    http://lhmedia.nl

Factuur:
    Ik stuur geen facturen op.

Alle overige informatie:
    U kunt een aanvraag indienen via de site. wilt u zo vriendelijk zijn en dit dan ook doen?

u kunt een aanvraag indienen via de site of mij gewoon een pb sturen.

ik ben eigenlijk maar 1 keer echt in aanraking geweest met de politie

het was een gezellig vrijdagavond in de zomervakantie met de kameraden groep een kratje bier gekocht en we gingen gezellig naar een trapveldje in de buurt. wij ouwehoeren en grappen maken. zegt er 1 heee politie iedereen kut rennen. wij met zijn allen wegrennen weten we met veel moeite ze af te schudden en wij dus wachten totdat ze weg waren dat duurde vrij lang(xD) komen we terug hebben die smerige wouten onze fietsen opslot gezet wij denken aah boeiend reserve sleutel 4 life maar op de 1 of andere manier hebben ze onze namen kunnen achterhalen kregen we oproep om op het buro te komen moesten we helemaal uitleggen waarom we daar zaten te drinken hoe oud we waren en alles maar gelukkig kregen we waarschuwing met als mededeling mee dat wij al bekend waren bij de politie(het rare is wij zijn nooit echt in aanraking gekomen met de politie). de politie had namelijk al 5 a 4tjes vol met aanklachten tegen ons dus wij dachten aah laten we ons maar ff inhouden en zo leven wij voort:p

en verder af en toe een boete voor zonder licht of met zijn 3en fietsen (ook wel genoemd bij de politie Niet voldoende links houden).

ik heb nu:

yamaha aerox
    puch rider(h) loopt altijd:D
    crossauto mag er vast ook wel bij?:$ dat is een volvo 440:D

en waarschijnlijk gaat de aerox eruit en komt er een tzr voor in de plaats.

Citaat van Gangstawar

Heeft iemand nog een habbo fansite layout liggen?
    En hoeveel zou die er eventueel voor willen hebben.
    Graag een reactie want mijn layout is niet meer te repareren.

is wel te repareren gewoon opnieuw laten slicen en coderen.