haha dat blijft leuk:D
Posts by lhmedia
-
-
Hee iedereen,
wat ik me nou is af vroeg hoe sluiten jullie dit jaar nou af? gewoon vuurwerk afsteken of gewoon gezellig in de kroeg of doen jullie er helemaal niks in?
ik zelf ga gezellig bij kameraden zitten, en misschien nog even naar buiten om wat vuurwerk af te steken.
-
ik vind die van kyleM en cas wel wat hebben:D
-
-
-
-
-
az vergeet vooral Photoshop niet dat zullen ze ook wel gebruikt hebben.
-
Dit is de google diagnose misschien heb je daar wat aan?
PHP
Toon MeerVeilig surfen Diagnostische pagina voor www.street-crime.nl Wat is de huidige status van www.street-crime.nl? Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen. Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten. Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht? Van de 2 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 1 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-12-05. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-11-21. Malicious software includes 2 scripting exploit(s). Schadelijke software wordt op 2 domein(en) gehost, waaronder patakizoltan.extra.hu/, srpska-cirilica.rs/. 1 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder srpska-cirilica.rs/. This site was hosted on 2 network(s) including AS25525 (REASONNET), AS16131 (GRAFIX). Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware? Het lijkt erop dat www.street-crime.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites. Heeft deze site malware gehost? Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost. Hoe is dit gebeurd? In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven. Volgende stappen: * Terug naar de vorige pagina.
-
Citaat van puddinghoofd
lhmedia, jij begrijpt het! die frikandelbroodjes zijn het probleem gewoon! (moeten wel warm zijn
anders kruimelt het heel erg xD)
C1000:D zijn ze warm bij ons:D als ik er langs kom kan ik het gewoon niet laten:p
-
ik heb ongeveer 150 in de maand te besteden maar ik heb een vrij duren hobby autocross en motorcross al het geld wat zo ongeveer binnenkomt gaat gewoon regelrecht naar me pa of ma (word zwart uitbetaald op mijn werk) en die stoppen het in een heel mooi envelopje die ze ergens verstoppen van het geld wat ik verdien krijg ik elke week 5 euro en als ik uitga betalen me ouders het dat is mijn manier ik had namelijk hetzelfde probleem. hadden ze die frikandel broodjes ook niet zo lekker moeten maken(xD)
-
ff over het vmbo gebeuren ik moet zeggen dat het hier in de regio volgens mij totaal andersom is dat op de havo meer van die apparte figuren rondlopen dan op vmbo. ja op vmbo word veel gerookt, maar als je dat vergelijkt met de havo valt het nog wel weer mee. en het drinken valt wel mee kom uit Overijssel word overal even hard gedronken hoor:p
maar nu weer ontopic.
vind het wel slecht dat je dit toestaat? dan moet er ergens ook iets niet goed zijn in de bovenkamer volgens mij.
-
standaard maar mooi en overzichtelijk rating 8.5/10
-
-
u hebt pb
-
zie http://lhmedia.nl mocht u geïnteresseerd zijn dan hoor ik het wel
-
-
-
@ riick bedankt dat je tevreden bent over mijn service:D
-