zijn veel van dit soort site's heb er zelf ook 1:p dus begin maar vast met goeie promotie je kunt niet zo makkelijk aan leden komen.
Posts by lhmedia
-
-
okee nu mag je jezelf dood schieten:$
-
dat hele stukje script ja als het werkt wel weer terug plaatsen natuurlijk. vergeet dat niet! anders verdien je niks:p
-
als je 0199 code gebruikt om de boel te testen moet je dat stukje script weglaten dit is expres gedaan omdat je anders bij elke site 0199 als pincode kunt gebruiken.
-
weet ik niks van af:p
waarom vergeet je die vraag steeds?(a)
-
Citaat van r-mulder
kun je me miss pb sturen over hoe en wat ik dat moet doen?
-
ff een vraagje voor gewone belangstelling. is dit ook mogelijk met een usb stick of niet?
-
vervelen en met Photoshop klooien:p
wat vind je zo leuk aan scripten en/of designen?
-
ik denk gewoon soort van home server en dan enkel toegang geven aan 1 map?
-
gezelligste community:D
wat voor werk wil je later gaan doen?
-
-
aan dat laatste hou ik je aan haha:p
-
-
maarja we hebben het nu niet over boeren maar over wat iedereen met oud en nieuw gaat doen:D
-
Citaat van larsisgoed9
als je je om alles druk maakt kun je net zo goed opsluiten in een kamertje en leven van water en brood(de vraag is of dat wel goed is?). dusja boer zijn heb ik niks op tegen zonder boer heb jij geen eten onthoud dat wel.
-
Citaat van Tartarus
Ik wil hier even wat over zeggen...
Mensen die gratis basen, maken de markt in basen stuk.Een jaar geleden vroegen mensen nog de normale prijzen, 50 euro was gewoon...
Tegenwoordig is dit 10 euro, om maar een paar klanten binnen te halen..Erg jammer dat dit gebeurd, hoop dus ook dat je er in ieder geval een klein beetje voor gaat vragen....
Verder succes met het basen..
klopt de prijzen zijn idd gedaald toen ik begon met het basen kon ik er 20 euro voor vangen dat is nu echter gedaald naar 9 euro. maar het is toch fijn dat er mensen zijn die het gratis doen niet iedereen heeft geld te besteden. en dat zul je altijd blijven houden. maar succes met zoeken:cheer:
-
Citaat van larsisgoed9
officieel niet nee maar regels zijn er om te verbreken:p en kom van het platteland dus daar maakt het over het algemeen niet veel uit of je nou 15 of 16 bent het bier smaakt er heus niet minder om:p
-
ag luc toch:P dan maar een dag eerder?:p maar over het algemeen zijn we het erover eens dat iedereen zo ongeveer gaat zuipen met oud en nieuw?:D
-
haha hoor veel dingen die ik zelf nog nooit gehoord heb:p zelf heb ik paar illegale sier pakketten en een paar harde knallers uit Duitsland:p
-
haha of delen met ons allemaal dat opzuipe dan dat geld mag je houden:p