layout is op zich best strak maar zoals hierboven gezegd ik denk dat jij thuis een klein formaat beeldscherm hebt of niet? werk met een breedte van 1000px. pakt het al veel beter uit kleinere beeldschermen zijn niet zo makkelijk meer te verkrijgen dus:p
Posts by lhmedia
-
-
filter->distord->twirl kun je hem ook kronkelen heb de tut niet nagekeken ma hiermee doe ik het vaak:p
-
-
ik snap de else van je op regel 6 niet waarom daar else en je hebt trouwens ook geen { } gedaan bij de else funcite
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.12.09 20:04:15:PHP
Toon Meerelse if($data) { if($data->activated == 0) { print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je account is nog niet geactiveerd</td></tr>n"; } if($data->level == -1) { print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent verbannen van MafiaStar.eu<br>Je hebt geen toegang meer</td></tr>n"; } if($data->dood == 0){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent dood!, je hebt 0 levens meer over. Je moet een nieuw account aanmaken om weer verder te kunnen spelen.</td></tr>n"; } else{ print " <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">Je bent succes vol ingelogd!. Klik <a href=\"index1.php\" target=\"_parent\"><b>Hier</b></a> Om MafiaStar te spelen<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href=\"index1.php\"',1200)</script></td></tr>n"; //}
dit heb jij ik zou het zo doen:PHP
Toon Meerelse if($data) { if($data->activated == 0) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je account is nog niet geactiveerd</td></tr>n"; if($data->level == -1) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent verbannen van MafiaStar.eu<br>Je hebt geen toegang meer</td></tr>n"; else // if($data->dood == 0){ // print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent dood!, je hebt 0 levens meer over. Je moet een nieuw account aanmaken om weer verder te kunnen spelen.</td></tr>n"; // } else{ print " <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">Je bent succes vol ingelogd!. Klik <a href=\"index1.php\" target=\"_parent\"><b>Hier</b></a> Om MafiaStar te spelen<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href=\"index1.php\"',1200)</script></td></tr>n"; //}
-
R-Mijnten bedoelt wat voor soort layout je zoekt dat vermeld je namelijk niet.
-
de baas lief aankijken en vragen of die ff wil inloggen op de ftp?
-
op je werk via de ftp eraf plukken? usb stick mee en klaar?
-
dit is toch een soort van home server achtig iets of niet?
-
Hollander:D
illegaal vuurwerk of legaal vuurwerk?
-
hej allemaal.
ik heb een erg leuke film enkel het probleem is die film is Engels en aangezien ik niet goed ben in Engels en ook geen zin heb om er een woordenboek bij te hebben wou ik de Nederlandse ondertitel toevoegen. ik heb de ondertitel gedownload. en heb verschillende pogingen gedaan om het erbij te krijgen maar hij pakt de ondertitel telkens niet. toen zij iemand op msn dat het komt omdat het dvd bestanden zijn. ik moet het converteren of zo naar .avi ik heb verschillende programma's geprobeerd met als resultaat de boel is verneukt maar ik heb nog een back-up van de film dus dat scheelt nog. heeft iemand tijd over of zin om mij hierbij te helpen of een Nederlandse site met goede uitleg?
-
-
geen van bijden ben geen groente eter:p
frikandel broodje of broodje gezond? -
okee mooi succers ermee(y)
-
-
er zit een fout in:p als je bericht wil lezen krijg ik de melding dat ik moet inloggen terwijl ik ingelogd ben:p
-
-
ik vind zelf dat ik goede kwaliteit lever alles is w3 valide en netjes geordend in het script zowel html als css maar komt zeker omdat ik ook geen echt bedrijf ben:p
-
html voor het basen:p
criminals of anders?
-
kwaliteit kost idd geld maar zoveel valt er tegenwoordig niet meer aan te verdienen dat heb ik zelf gemerkt:( maar ik ga gewoon door:cheer:
-
ja:p
basen of scripten?