iemand nog een lay die gesliced en gecodeerd moet worden?
Posts by lhmedia
-
-
ik heb u pb gestuurd.
-
-
gewoon opnieuw installeren als je de bestandjes nog op je pc hebt staan in het installatie scherm kun je kiezen welke taal je wil. zo heb ik het zelf gedaan toen der tijd.
-
als je de bewuste regel nummers er ook ff bij zet zou het al een stuk makkelijker zijn aangezien ik het zo niet kan vinden.
-
er is hier al een topic over volgens mij?
-
namaak is nog steeds niet verboden en hoeveel lay-outs heb deze vormen wel niet?
-
nee ik ben al bij een ander hosting bedrijf en daar ben ik tevreden met de service en alles:p dus daar blijf ik.
-
ik snap het wel zo ongeveer. als ik reseller ga kopen heb ik al een site waar ik het dan miss ga bestellen maar zit er nog even over te denken of het wel 'wijsheid' is:p
-
de text layer veranderen in een gewone layer ctrl+klik op de layer (wel op dat vierkantje klikken) en dan afbeelding pasten. bedoel je zoiets?
-
-
dus reseller is eigenlijk alleen handig als je hosting bedrijfje wil beginnen?
-
hee scripters,
ik zat mezelf af te vragen wat zijn nou de voor en de nadelen van een reseller hosting? Ben misschien van plan er 1 af te sluiten maar wil liever eerst even goed geïnformeerd worden.
-
het is niet echt me allereerste lay-out maar dit is de enigste waar ik waarschijnlijk wat mee ga doen. hou me vooral bezig met banners in photoshop.
-
ooh wil je zo'n overloop in kleuren zeg maar? hoe je dat moet doen weet ik zo niet zal even kijken miss dat ik er zo achter kom.
-
hej allemaal,
ik heb me vanmiddag verveeld dus ik dacht hee laat ik is kijken of ik ook lay-outs kan maken in Photoshop. normaal ben ik er niet zo goed in maar heb mezelf verbaasd over het resultaat het is geen pro design maar voor mijn doen vind ik de lay-out wel goed. wat vinden jullie en wat kan beter? (gelieve geen commentaar van: begin maar opnieuw Enz. )
de lay-out:
voor de klikkers:
http://img691.imageshack.us/img691/2128/dealergamec.png -
Citaat
larsisgoed9 zie dat jij project doet voor mexada heb je nog wel is contact met hun? er moeten nog wat zaken geregeld worden.
maar je zou idd het plan van niels kunnen doen of een bepaald id meegeven. of een random maken dat je 5 keer het bestand op je ftp zet maar met verschillende namen. en dan random doen. dat laatste is wel beetje dom maar weet het zo ook niet anders.
-
hoe snel je css leert? licht eraan of je er volledig voor gaat je zult toch altijd dingen bij leren dat hou je altijd. ik zelf heb de basis geleerd in 2 weken ma dan praat ik over slicen en coderen (basen). ik weet niet wat jij er precies mee wil bereiken. het is eigenlijk gewoon dingetjes proberen enz.
-
en als je soms niet precies weet wat iets doet zou ik deze site gebruiken: http://www.w3schools.com gebruik ik zelf ook nog wel is af en toe.
-
iets betere uitleg miss?