• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. lhmedia

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by lhmedia

  • Poker source

    • lhmedia
    • 8 januari 2010 om 17:03

    er is wel zo'n systeem voor iets minder dan 20.000 dezelfde die gangcity.nl gebruikt maar waar je hem kan kopen weet ik zo 1 2 3 niet.

  • Klein plaatje mee laten re-sizen.

    • lhmedia
    • 8 januari 2010 om 15:54

    ik denk toch dat het beste is om het te verdelen in 3 div tags 1 bovenkant 1 tekst en 1 onderkant. anders weet ik het zo niet en het voordeel met div laad het nog sneller ook.

  • Layout gezocht

    • lhmedia
    • 7 januari 2010 om 21:50

    je hebt een pb.

  • Klein plaatje mee laten re-sizen.

    • lhmedia
    • 7 januari 2010 om 21:48

    dat is inderdaad mogelijk ja. mits de afbeelding altijd goed in elkaar blijven overlopen. dan kan het inderdaad wel. als het niet goed in elkaar overloopt ziet het er namelijk niet uit. maar weet niet of dat werkt wat killingdevil zegt.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.01.10 21:48:58:
    wat ook een nadeel is van resizen het verslechterd de kwaliteit van het plaatje ik zou zowiezo de breedte al goed maken van het plaatje. dan moet je nog ff uitzoeken hoe je dat met de hoogte doet.

  • Klein plaatje mee laten re-sizen.

    • lhmedia
    • 7 januari 2010 om 19:52

    tsja met css gaat het je niet lukken denk ik miss bij google afbeelding resizen?

  • Klein plaatje mee laten re-sizen.

    • lhmedia
    • 7 januari 2010 om 19:38

    plaatjes uitrekken via css is voor zover ik weet niet mogelijk. zou je het denk met photoshop moeten doen ofzo?

  • Volkswagen Golf

    • lhmedia
    • 5 januari 2010 om 18:01
    Citaat van larsisgoed9

    @ Stan, ja lol
    Hij heeft niet eens een monteur diploma, volgens mij (zeker weten) nog geen VMBO / HAVO diploma.
    Dan kom ik daar echt niet aankloppen hoor, over de helft kans dat er iets met je dure auto gebeurd.

    En ff ontopic nu :)

    nog 1tje dan ik heb mijn vmbo diploma bijna moet in mei examen doen + als ik aan jouw auto sleutel en jij bent ervan bewust zul je ook aan de rekening merken dat het een stuk goedkoper is. omdat ik een lager uurloon heb dan iemand van 40 met een paar kids. + ik denk niet dat jij de auto's kunt betalen waar ik aan werk:p


    ontopic

    wat wil je met de auto doen dan? lange afstanden of korte stukjes ff snel naar de bakker bijv?

  • Volkswagen Golf

    • lhmedia
    • 4 januari 2010 om 17:21

    [offtopic]
    @larsisgoed9

    haha bedankt voor je 'positieve' reactie over mijn sleutel kunsten:p(xD)
    [/offtopic]

  • Volkswagen Golf

    • lhmedia
    • 4 januari 2010 om 15:32

    ik zelf werk in een garage maar weet wel dat deze auto niet is gemaakt om overdreven hard op te trekken de versnellingsbakken van golfjes en polotjes zijn erg zwak 1 dag goed 'roppen' kost je erg veel geld kijk maar is op internet naar 2e hands versnellingsbakken die zul je weinig tegen komen omdat dit een veel voorkomend probleem is bij deze auto. ga je rustig 'toeren' is het wel een geschikte auto. ze zijn volgens mij ook duur in de verzekering door het gewicht van deze auto.

  • gezocht outgame layout!

    • lhmedia
    • 3 januari 2010 om 19:29
    Citaat van RiiCk

    Uhm, frenzo 3 is mijn lay-out hé alleen dan een slechte slice er van:P

    hmmm toen ik hem slicede zag hij er beter uit:p

  • Clip systeem

    • lhmedia
    • 3 januari 2010 om 18:41

    die uitgebreide versie zal hooguit 1.30 ofzo gaan kosten. dit doe ik grotendeels omdat ik me de laatste tijd enkel heb verdiep en html en css i.v.m. het basen. nu wil ik me php en sql pijl weer omhoog werken. door dit te scripten. ik heb er nu geen layout inzitten dus als iemand er nog 1 heeft kan ik daar zo advertentie ruimte in maken.

  • Clip systeem

    • lhmedia
    • 3 januari 2010 om 18:31

    ik ben druk bezig met het scripten zal meerdere versies maken eerst een bèta die kunnen jullie free downloaden en bugs reporten. zijn de kinderziektes eruit zal ik de v1 posten voor niks en een uitgebreide versie voor een kleine vergoeding klinkt dit interessant of is er geen behoefte aan?

  • Clip systeem

    • lhmedia
    • 3 januari 2010 om 17:09

    beste allemaal,

    ik ben bezig met een clipjes.nl achtig iets. ik ben van plan om deze vrij te geven voor niks of een hele kleine vergoeding is dit iets wat mensen aantrekt of zoeken mensen hier totaal niet naar? zo niet dan kan ik er wel mee stoppen maar zo wel dan ga ik rustig door. heb enkel nog maar een ledensysteempje en filmpjes toevoegen. (leden systeem van webmensen.nl)

    mvg. LH Media

  • Gta san andreas

    • lhmedia
    • 2 januari 2010 om 18:58

    wat versta je precies onder meehelpen dan? het scripten van dingen of gewoon admin zijn of wat anders?

  • Remote_ADDR

    • lhmedia
    • 31 december 2009 om 17:18
    PHP
    if(mysql_result(mysql_query("SELECT adres FROM ip WHERE adres = '$REMOTE_ADDR'"))) {

    vervangen in:

    PHP
    $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
    if(mysql_result(mysql_query("SELECT adres FROM ip WHERE adres = '$ip'"))) {

    miss dat dit werkt?

  • 3x Slicing

    • lhmedia
    • 30 december 2009 om 19:57

    [offtopic]3x slicing kost minimaal 27euro btw. dat is mijn prijs en er is vast nog wel iemand die het goedkoper doet als we toch bijdehand bezig zijn:p[/offtopic]

    Edit bij R-Mijnten:Als je volgende keer nou ook nog eens een ontopic bericht erbij gaat plaatsen, is er niets aan de hand. Waarschuwing voor jou dus;)

  • Meerdere database connections..

    • lhmedia
    • 28 december 2009 om 21:53

    weet niet of het moet maar waarom sluit je dit niet? met een }

    PHP
    if(isset($_POST['login'])) {
  • IE vraag

    • lhmedia
    • 27 december 2009 om 19:30

    ik heb hetzelfde probleem maar heb zelf ook nog geen oplossing:(

  • Cool Edit Pro

    • lhmedia
    • 27 december 2009 om 16:03

    ik zelf gebruik af en toe fl studio en cubase wel is.

  • FBIwars.nl

    • lhmedia
    • 26 december 2009 om 12:28

    wel strakke source:D alleen persoonlijk vind ik de outgame lay niet zo mooi maar dat komt later denk ik nog wel?
    [offtopic]
    ps. kan niet inloggen met het demo acount?[/offtopic]

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design