Posts by lhmedia

er is wel zo'n systeem voor iets minder dan 20.000 dezelfde die gangcity.nl gebruikt maar waar je hem kan kopen weet ik zo 1 2 3 niet.

dat is inderdaad mogelijk ja. mits de afbeelding altijd goed in elkaar blijven overlopen. dan kan het inderdaad wel. als het niet goed in elkaar overloopt ziet het er namelijk niet uit. maar weet niet of dat werkt wat killingdevil zegt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.01.10 21:48:58:
    wat ook een nadeel is van resizen het verslechterd de kwaliteit van het plaatje ik zou zowiezo de breedte al goed maken van het plaatje. dan moet je nog ff uitzoeken hoe je dat met de hoogte doet.

Citaat van larsisgoed9

@ Stan, ja lol
    Hij heeft niet eens een monteur diploma, volgens mij (zeker weten) nog geen VMBO / HAVO diploma.
    Dan kom ik daar echt niet aankloppen hoor, over de helft kans dat er iets met je dure auto gebeurd.

En ff ontopic nu :)

nog 1tje dan ik heb mijn vmbo diploma bijna moet in mei examen doen + als ik aan jouw auto sleutel en jij bent ervan bewust zul je ook aan de rekening merken dat het een stuk goedkoper is. omdat ik een lager uurloon heb dan iemand van 40 met een paar kids. + ik denk niet dat jij de auto's kunt betalen waar ik aan werk:p

ontopic

wat wil je met de auto doen dan? lange afstanden of korte stukjes ff snel naar de bakker bijv?

ik zelf werk in een garage maar weet wel dat deze auto niet is gemaakt om overdreven hard op te trekken de versnellingsbakken van golfjes en polotjes zijn erg zwak 1 dag goed 'roppen' kost je erg veel geld kijk maar is op internet naar 2e hands versnellingsbakken die zul je weinig tegen komen omdat dit een veel voorkomend probleem is bij deze auto. ga je rustig 'toeren' is het wel een geschikte auto. ze zijn volgens mij ook duur in de verzekering door het gewicht van deze auto.

die uitgebreide versie zal hooguit 1.30 ofzo gaan kosten. dit doe ik grotendeels omdat ik me de laatste tijd enkel heb verdiep en html en css i.v.m. het basen. nu wil ik me php en sql pijl weer omhoog werken. door dit te scripten. ik heb er nu geen layout inzitten dus als iemand er nog 1 heeft kan ik daar zo advertentie ruimte in maken.

ik ben druk bezig met het scripten zal meerdere versies maken eerst een bèta die kunnen jullie free downloaden en bugs reporten. zijn de kinderziektes eruit zal ik de v1 posten voor niks en een uitgebreide versie voor een kleine vergoeding klinkt dit interessant of is er geen behoefte aan?

beste allemaal,

ik ben bezig met een clipjes.nl achtig iets. ik ben van plan om deze vrij te geven voor niks of een hele kleine vergoeding is dit iets wat mensen aantrekt of zoeken mensen hier totaal niet naar? zo niet dan kan ik er wel mee stoppen maar zo wel dan ga ik rustig door. heb enkel nog maar een ledensysteempje en filmpjes toevoegen. (leden systeem van webmensen.nl)

mvg. LH Media

PHP
    if(mysql_result(mysql_query("SELECT adres FROM ip WHERE adres = '$REMOTE_ADDR'"))) {

vervangen in:

PHP
    $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
    if(mysql_result(mysql_query("SELECT adres FROM ip WHERE adres = '$ip'"))) {

miss dat dit werkt?

[offtopic]3x slicing kost minimaal 27euro btw. dat is mijn prijs en er is vast nog wel iemand die het goedkoper doet als we toch bijdehand bezig zijn:p[/offtopic]

Edit bij R-Mijnten:Als je volgende keer nou ook nog eens een ontopic bericht erbij gaat plaatsen, is er niets aan de hand. Waarschuwing voor jou dus;)

wel strakke source:D alleen persoonlijk vind ik de outgame lay niet zo mooi maar dat komt later denk ik nog wel?
    [offtopic]
    ps. kan niet inloggen met het demo acount?[/offtopic]